Mantis Skrevet Februar 27, 2014 Share Skrevet Februar 27, 2014 Landstreff i Ålesund Mange som tenker å ta turen? Dette blir bra! Satser på litt bedre værforhold enn under fjorårets treff - selv om treff i seg selv er kos uansett vær.For min del blir det nok dette og GS-treffet som står på plakaten foreløbig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Februar 28, 2014 Share Skrevet Februar 28, 2014 27. April er det "Early Fitment" i regi av OijOij på cc Gjøvik For de som er intr i stance og fitment! Så blir det et hovedtreff i løpet av sommeren. Dato og sted kommer Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mars 2, 2014 Share Skrevet Mars 2, 2014 Valle hovin er vel I starten av mai engang å? Ifjor var det jævlig stusselig oppmøte Håper det blir bedre i år! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mars 2, 2014 Share Skrevet Mars 2, 2014 Er det CCN som har landstreff i ålesund? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 2, 2014 Share Skrevet Mars 2, 2014 Valle hovin er vel I starten av mai engang å? Ifjor var det jævlig stusselig oppmøte Håper det blir bedre i år!Var vel dårlig med folk pga masse regn. Vant ikke du 88% av premiene på loddtrekninga? Sånnsett så var jo dårlig oppmøte positivt. Mye enklere å vinne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet Mars 2, 2014 Share Skrevet Mars 2, 2014 Er det CCN som har landstreff i ålesund? Det stemmer. https://www.facebook.com/events/470540936400884/?fref=ts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mars 2, 2014 Share Skrevet Mars 2, 2014 Da må jeg på dette.. Ikke lagt frem noen planer for treffet? Blir det bare utstilling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet Mars 2, 2014 Share Skrevet Mars 2, 2014 De kommer nok med mer info når det nærmer seg, men slik jeg forstår det satser på det sosiale her ja. Ålesund har ikke akkurat noen motorsportfasiliteter å skryte av, så det blir vel utstilling, felles kjøretur og den pakka der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mars 2, 2014 Share Skrevet Mars 2, 2014 Var vel dårlig med folk pga masse regn. Vant ikke du 88% av premiene på loddtrekninga? Sånnsett så var jo dårlig oppmøte positivt. Mye enklere å vinne Ja stemmer det hehe siden det var lite folk så tenkte jeg sjansen på lodd blir jo myyyyyye bedre, så kjøpte lodd for 200kr el no å fikk premier for kanskje 5000kr Var rimelig dårlig vær ja! lå jo nesten vann over hele plassen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 2, 2014 Share Skrevet Mars 2, 2014 Jepp.. Jeg kjøpte for 100. Vant ingen ting Jeg var bløt opp til midt på leggen da jeg dro hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 2, 2014 Share Skrevet Mars 2, 2014 Når er det BMWCCN har vårmønstring? Har ikke det pleid å være 1. Mai? Ser heller dårlig ut for Cars & Coffe i år, har jo blitt avholdt i slutten av April og det nærmer seg uten at vi har hørt noe. Står heller ingenting på Facebook siden deres.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet Mars 2, 2014 Share Skrevet Mars 2, 2014 Når er det BMWCCN har vårmønstring? Har ikke det pleid å være 1. Mai? Ser heller dårlig ut for Cars & Coffe i år, har jo blitt avholdt i slutten av April og det nærmer seg uten at vi har hørt noe. Står heller ingenting på Facebook siden deres.... Vårmønstringen med BMWCCN (Oslo & Akershus) er 3. mai på Valle Hovin. Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 3, 2014 Share Skrevet Mars 3, 2014 99,9 % sikker på at jeg skal dit 3 Mai Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 3, 2014 Share Skrevet Mars 3, 2014 Vårmønstring med E30Meet på Youngstorget Lørdag 26.April Bimmers of Sweden-treff på Mantorp Park 24. mai Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Mars 3, 2014 Share Skrevet Mars 3, 2014 Trackday på ringen 2-3 juli flere noske herifra som skal ned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå