Gå til innhold

BMW 520dat e61 M-sport (SELGES!)

ner087
 Share

Anbefalte innlegg

Da blir dem orange inntil videre. Jeg vil ikke kjøre med hvite angeleyes og orange markeringslys rett over. Det blir jobbende mot seg selv føler jeg. Så blir det hvitt så må det orange bort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig uenig der da, men det erjo din bil .)

Og ja markeringslysene kan kodes vekk. De kan også skiftes ut til hvite (ligger en film på youtube en plass om en som har gjort det) men det er sykt mye arbeid da må du enten skjære lyktene i to eller legge de i stekeovnen så limet på glasset løsner så må du lodde ut og inn hver enkelt diode. Hvite lyse der oppe blir litt sånn saab preg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg tror kanskje jeg skal prøve den etterhvert. Mye som skal på plass :P har så smått begynt å se meg om etter sommerfelger. Lyst på 5eika ala vossen i 19 eller 20" da jeg ikke skal senke denne bilen å stiller litt krav til comfor så blir det vel 45profil på dekkene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om 45-profil er kravet du har bør du nok holde deg til 17". På 20" vil 25-30 være naturlig (etter hvilken bredde du har), og på 19" vil 30-35 være naturlig.

Noe over dette vil gi en veldig feil rulleomrets, og i tillegg vil du passere 5%-grensen.

Jeg har forøvrig 245/30-20 foran og 285/25-20 bak på sommer, og 235/35-19 på alle fire på vinter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...