Alpejohn Skrevet Februar 12, 2014 Share Skrevet Februar 12, 2014 Kunne nesten tenkt meg en sånn telefon jeg også.. I tillegg til BT HF.. Ser for meg at den har vesentlig bedre dekning en dagens telefoner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Februar 12, 2014 Share Skrevet Februar 12, 2014 Ja jeg har hatt Iphone 3S og Iphone 4S i tillegg til HTC One X og Sony Xperia Z som jeg har nå og alle disse har hatt dårligere dekning enn Derrick telefonen. Dagens smarttelefoner kan alt mulig men det virker dessverre ikke som det er prioritert så mye plass til ei skikkelig antenne. Jeg har en Dice mediabridge 1500 som smarttelefonen er koblet til via blåtann så det ringer i begge telefonene men jeg svarer alltid i Derrick telefonen både pga dekningen og pga at den har veldig god lyd og god handsfree slik at de i andre enden også hører meg godt. Så kjør på Alpejohn og få deg en fra Ebay.de før de havner på teknisk museum AlexZandero og Diiesel reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Februar 12, 2014 Share Skrevet Februar 12, 2014 Vet ikke om det er mulig og kombinere denne med BT, jeg har allerede en boks bak der selve telefonboksen skal sitte.. Tror ikke jeg gidder og prøve og fikse det. Men jeg har antenne på taket og alt det der, og i armlenet er det mye kontaktpunkter når jeg tar ut innlegget/myntholder greia. Men tror jeg kan "docke" en eldre tlf som kan kobles til ekstern antenne da, det er en måte og gjøre det på sammen med BT. Men da snakker vi type nokia 6310 osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 12, 2014 Share Skrevet Februar 12, 2014 Du får kjøpt docking-stasjon som passer til nyere telefoner. Dessverre koster de endel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Februar 12, 2014 Share Skrevet Februar 12, 2014 Nyeste er vel iphone tror jeg? Men det vil ikke jeg ha i bilen.. Ja de koster en del, mer en jeg er villig til og betale tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå