ner087 Skrevet Februar 2, 2014 Share Skrevet Februar 2, 2014 Hei På min nye bil så har jeg disse i utstyrslista: 6FLA (usb-audio-grensesnitt) 609 Navigasjonssystem Professional. S633A Preparation, mobile phone, Business S7SPA Navi Professional/cellph. prep. Bluetooth S614A Internet, preparations 676 hifi system Vil jeg ha mulighet til å styre tlf med knappene på rattet og/eller med stereohjulet? Tenker da på avspilling av spotify etc. Får man spilt av musikk via BT? Eller kabel? På forhånd takk for hjelpen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Februar 2, 2014 Share Skrevet Februar 2, 2014 Du kan lese litt her http://bimmers.no/topic/777861-dab-i-eldre-e60/ og her http://bimmers.no/topic/715264-idrive-ccc-cic-nbt-combox-6fl-6nr-bt-mye-annet-rart-tr%C3%A5den/ Og du kan ikke spille av musikk over bluetooth med originalt oppsett på E6x med mindre du har CIC og combox. Combox kom vel aldri på E6x fra fabrikk men du kan nok kjøpe en å ettermontere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 2, 2014 Share Skrevet Februar 2, 2014 Står egentlig mest her: http://bimmers.no/topic/776447-aux-usb-idings-og-bluetooth-tråden-e6x-e7x-e8x-e9x/ Legg merke til det siste innlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ner087 Skrevet Februar 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2014 Ahh, tune2air er greia skjønner jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 2, 2014 Share Skrevet Februar 2, 2014 Det er nok den billigste løsningen om du ønsker integrering via bluetooth ja. Jeg er usikker på hvordan det blir med handsfree-opplegget eneste, men det er kanskje mulig å koble seg til to ting? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ner087 Skrevet Februar 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2014 Ja, nei det kan jo by på problem. Skulle hatt noe som dekket beggel deler i samme enhet. Hva med DAB? Her lest litt om de dension ell hva dem heter. Hvilken kabel er det man kan bruke om man vil kjøre kablet. Har forstått det som att tlf kan lades og spille av musikk samtidig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 2, 2014 Share Skrevet Februar 2, 2014 Som der står i tråden jeg linket til trenger du "Y-kabel" for å spille musikk fra iPhone/iPod via USB. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ner087 Skrevet Februar 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2014 Riktig riktig. Da gjenstår DAB? Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 2, 2014 Share Skrevet Februar 2, 2014 Der gjelder i hovedsak den første linken Kjennern limte inn. Nå er det riktignok teoretisk mulig å ettermontere DAB+ i din bil, men det er relativt komplisert og dyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ner087 Skrevet Februar 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2014 Tror kanskje den askebeger docken blir greia her. Virka veldig genialt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ner087 Skrevet Februar 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2014 Hmm. Hentet kjerra idag og her er aux'n bak ved ventilasjonen bak og usb i hanskerommet. Da blir det vel ikke enkelt med y-split? :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 3, 2014 Share Skrevet Februar 3, 2014 Jeg ser nå at du ikke har 6FL i utstyrslisten din (jeg antok du hadde dette), så da er det nok ikke så mye du kan gjøre ang. dette uten å ettermontere noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ner087 Skrevet Februar 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2014 Jeg så dette jeg også men i annonsen på finn så står det 6FL . Hva blir alternativet da? Funker tune2 air? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 3, 2014 Share Skrevet Februar 3, 2014 Nei, da utgår nok den også. Det beste alternativet bortsett fra ettermontering av combox vil nok være en ren aux > bluetooth-adapter. Denne fungerer på samme måte som en ren aux-tilkobling, men uten ledningen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ner087 Skrevet Februar 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2014 Akkuratt. Ender vel opp med en dension da skjønner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå