Gå til innhold

FamilieVogn BMW F31 328i X-drive M-Sport 2014


 Share

Anbefalte innlegg

Takk for det.Prøver å holde den nogenlunde bra.

Bmw Welt henting var morro men ikke noe jeg gjør neste Gang trur jeg.Det tar mye tid og er mest artig første gangen trur jeg.Men absolutt å anbefale for de som ikke har gjort det. Det beste var Fabrikks omvisningen syns jeg.Det må du bestille utenom,men var artig å se.

Kanskje jeg gjør det igjen hvis jeg kjøper en M bil ny engang.Hadde vært kult med en Frozen farge M.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Leste gjennom hele tråden nå for å finne noen bilder av hvordan Style 403 hjula flusha med hjulbuen med 10- og 13mm spacere, men fant ikke noe. Har du noen? :)

 

Skal leite mellom bildene mine å se om jeg har noen som er mer fra siden. Sender deg isåfall på PM.

Rå bil! :D

Takk for det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Har det kommet MPPK til denne enda? Jeg driver å vurderer det til min. Lurer på om jeg skal ta det i Hamburg eller i Norge. Husker du hva du fikk tilbud på MPPK i Norge? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det kommet MPPK til denne enda? Jeg driver å vurderer det til min. Lurer på om jeg skal ta det i Hamburg eller i Norge. Husker du hva du fikk tilbud på MPPK i Norge? :D

 

Tviler på at BMW kommer med det til 328i. Da snakker vi at den konkurrerer med 335i, det vil ikke BMW ha noe av :) 

I Norge så koster vell dette 20k, i tyskland er det vell halvparten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det kommet MPPK til denne enda? Jeg driver å vurderer det til min. Lurer på om jeg skal ta det i Hamburg eller i Norge. Husker du hva du fikk tilbud på MPPK i Norge? :D

Tviler som ahj sa på at det kommer til 28i motoren, men til din koster det 1.020,00 € i tyskland i hvert fall ;)

 

http://www.bmw.de/de/topics/service-zubehoer/original-bmw-zubehoer-finden/accessoryDetail.accessoryId=9660.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det kommet MPPK til denne enda? Jeg driver å vurderer det til min. Lurer på om jeg skal ta det i Hamburg eller i Norge. Husker du hva du fikk tilbud på MPPK i Norge? :D

Kommer nok aldri til min nei.  Men din 2 liter diesel fins det. Bare å kjøpe. Er vel ikke så mye å tenke på.

 

 

 

Tviler på at BMW kommer med det til 328i. Da snakker vi at den konkurrerer med 335i, det vil ikke BMW ha noe av :)

I Norge så koster vell dette 20k, i tyskland er det vell halvparten :)

 

Sant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler som ahj sa på at det kommer til 28i motoren, men til din koster det 1.020,00 € i tyskland i hvert fall ;)

 

http://www.bmw.de/de/topics/service-zubehoer/original-bmw-zubehoer-finden/accessoryDetail.accessoryId=9660.html

 

Der står det økning fra 135kw til 147kw, jeg har 120kw. Går det på min nedtunede versjon da? Åssen er det med garanti når det blir utført i tyskland? Velger selvfølgelig autorisert verksted :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...