Nils Jørgen Skrevet Februar 5, 2014 Share Skrevet Februar 5, 2014 Har en 2009 520d E60 M-tech som jeg skal montere hengerfeste på. Har ORGINALE deler og ledningsnett. Har også monteringsmanual. MÅ denne inn til Bmw for koding? Eller er det ikke et must. Leste noe om at det kun er for at kjølevifta skal starte noe tidligere o.l. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 5, 2014 Share Skrevet Februar 5, 2014 Hvorvidt det er nødvendig vet jeg ikke, men jeg ville gjort det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 5, 2014 Share Skrevet Februar 5, 2014 Ved montering av hengerfeste så kan det hende du må skifte kjølevifte til 600 watt. Du må vel kode lcm mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slommerud Skrevet Februar 5, 2014 Share Skrevet Februar 5, 2014 Anbefalt å bytte kjølevifte i sydlige strøk.. Kanskje ikke like nødvendig i nord.. Har du kjøpt utstyret på nett? Fornuftig priset? Er på jakt etter noe fornuftig til min egen.. Men det er så mye skvip rundtomkring... Del gjerne info om hva du har kjøpt og hvor:) Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
30093009 Skrevet Februar 5, 2014 Share Skrevet Februar 5, 2014 org ledningsnett må kodes. Gs bildeler har eit sett som gjør at du slipper unna koding Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CbbZ Skrevet Februar 6, 2014 Share Skrevet Februar 6, 2014 jeg kjøpte ett kit fra ebay, avtagbart hengerfeste. (tror det kostet meg ca 2500-3000kr inkl frakt)(THULE)har ikke trengt noe koding, fungerer topp ! ingen feilmeldinger når jeg kobler på hengeren, alle lys fungerer som de skal. og allt er som normalt når jeg kobler av hengeren.. tok meg ca 1.5t og montere =)noen anbefaler en ekstra kjøler/kjølevifte.. dette har ikke jeg gjort, og har heller ikke hatt noe problemer uten! =) har ikke trekkt campingvogner osv heller forsåvidt! men trekkt bilfrakter, tunge hengere etc mitt sett ble kjøpt av:Transportsysteme 24 GmbH KundenbetreuungPlatz der Einheit 1D-60327 Frankfurt Tel: 0800 723745-0Fax: 0800 723745-1E-Mail: info@transportsysteme24.dewww.transportsysteme24.de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinarn Skrevet Februar 6, 2014 Share Skrevet Februar 6, 2014 Var det ledningsnett med støpsler,så du ikke måtte bruke strømtyver? Måtte du montere releboks i bagasjerom som måtte ha 12v fra sikr.boks? Slipper jeg sånn så blir det bestilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slommerud Skrevet Februar 7, 2014 Share Skrevet Februar 7, 2014 CbbZ.. Du har ikke tilfeldigvis varenummeret og ell? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CbbZ Skrevet Februar 10, 2014 Share Skrevet Februar 10, 2014 Hmm.. litt usikker på det desverre! :/ dette er det som står i mailen jeg har:A nhängerkupplung abnehmbar + 7pol. BMW 5er E60 Limousine 2003- NEUE AHK mit ABE Item Id: 280827007659 End time: 11-Dec-12 14:26:05 GMT Seller: transportsysteme24_de (35180 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CbbZ Skrevet Februar 11, 2014 Share Skrevet Februar 11, 2014 Steinarn, det var med små svarte tyver til min.. ikke mange andre måter og koble på tror jeg:) (på min vertfall..) måtte ikke innom sikringsboks(går sikkert og koble seg gjennom den også) var med en egen sikring som du satt på + på batteriet. Kunne tatt bilder for den som ønsker evt.. (om den som ønsker det lærer meg hvordan jeg legger de opp ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå