HPVL Skrevet Juni 23, 2014 Share Skrevet Juni 23, 2014 Ser mye bedre ut en Hartge classic! Er det AG? Thumbs up! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Juni 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2014 Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 24, 2014 Share Skrevet Juni 24, 2014 Ble jævlig bra! Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juni 24, 2014 Share Skrevet Juni 24, 2014 Så veldig bra ut, er dette 21"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Juni 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2014 Ja, det er 21". Med 295 bredde bak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 25, 2014 Share Skrevet Juni 25, 2014 Ja, dette så faktisk mye bedre ut enn Hartge hjulene som var påmontert tidligere. Ettersom bilen allerede er svært detaljert, har du vurdert LCI-ramme rundt skjermen og/eller aluminiumsprofilen rundt låsen til midtarmlenet? Vi har samme interiørkombinasjon (foruten taktrekket) i vår F01 og der satt det virkelig prikken over i´en! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Juni 25, 2014 Share Skrevet Juni 25, 2014 Ja, dette så faktisk mye bedre ut enn Hartge hjulene som var påmontert tidligere. Ettersom bilen allerede er svært detaljert, har du vurdert LCI-ramme rundt skjermen og/eller aluminiumsprofilen rundt låsen til midtarmlenet? Vi har samme interiørkombinasjon (foruten taktrekket) i vår F01 og der satt det virkelig prikken over i´en! har du noen bilder på hva du mener her? hvor lett er det eventuelt å montere? edit:googlet litt bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 25, 2014 Share Skrevet Juni 25, 2014 Jeg vet ikke hvor vanskelig det er med låsen til midtarmlenet, men skjermen bør ikke være noe vanskeligere enn det er på F01. Når det er sagt måtte man dremle litt på baksiden av den nye rammen for å få styringssporene til å passe. Dette er jo uansett en veldig smal sak. Kanskje noe overdrevent, men jeg kjenner ikke igjen interiøret etter denne oppgraderingen. Utrolig elegant! (Si ifra om jeg skal fjerne bildene, aplet86). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 25, 2014 Share Skrevet Juni 25, 2014 Så, du har F10 og F01 eller misforstår jeg ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Juni 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2014 Ja, dette så faktisk mye bedre ut enn Hartge hjulene som var påmontert tidligere. Ettersom bilen allerede er svært detaljert, har du vurdert LCI-ramme rundt skjermen og/eller aluminiumsprofilen rundt låsen til midtarmlenet? Vi har samme interiørkombinasjon (foruten taktrekket) i vår F01 og der satt det virkelig prikken over i´en! Dette er noe jeg kunne tenkt meg ja, har lekt med tanken flere ganger, men tenkt at det er dyrt og mye jobb.. Men det er det kanskje ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Juni 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2014 Så, du har F10 og F01 eller misforstår jeg ? Om du refererer til meg, så har jeg kun F10, og ikke F01 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Juni 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2014 Har veldig lyst på skinntrukket dash og midtkonsoll også, men har hitill ikke funnet noe til en vettu pris.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå