Gå til innhold

Min BMW 525DA 3,0 F10 M-Sport 21"+++

aplet86
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, dette så faktisk mye bedre ut enn Hartge hjulene som var påmontert tidligere. Ettersom bilen allerede er svært detaljert, har du vurdert LCI-ramme rundt skjermen og/eller aluminiumsprofilen rundt låsen til midtarmlenet? Vi har samme interiørkombinasjon (foruten taktrekket) i vår F01 og der satt det virkelig prikken over i´en! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette så faktisk mye bedre ut enn Hartge hjulene som var påmontert tidligere. Ettersom bilen allerede er svært detaljert, har du vurdert LCI-ramme rundt skjermen og/eller aluminiumsprofilen rundt låsen til midtarmlenet? Vi har samme interiørkombinasjon (foruten taktrekket) i vår F01 og der satt det virkelig prikken over i´en! :)

har du noen bilder på hva du mener her?

hvor lett er det eventuelt å montere?

edit:googlet litt bilder

attachment.php?attachmentid=861188&d=136

P90118434-highRes-small.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvor vanskelig det er med låsen til midtarmlenet, men skjermen bør ikke være noe vanskeligere enn det er på F01. Når det er sagt måtte man dremle litt på baksiden av den nye rammen for å få styringssporene til å passe. Dette er jo uansett en veldig smal sak. Kanskje noe overdrevent, men jeg kjenner ikke igjen interiøret etter denne oppgraderingen. Utrolig elegant!

(Si ifra om jeg skal fjerne bildene, aplet86).

post-38588-0-33927800-1403699175_thumb.j

post-38588-0-97669300-1403699213_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er noe jeg kunne tenkt meg ja, har lekt med tanken flere ganger, men tenkt at det er dyrt og mye jobb.. Men det er det kanskje ikke? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...