Gå til innhold

Min E91 LCI M-Sport ..LeMans.. (3SDM l H&R ++)


Ryeng1
 Share

Anbefalte innlegg

Når kommer eksosen på? :)

Må få tak i noe rør så jeg får sveist sammen gleppa mellom bakpotta og cat'en. Håper å få sammen eksosen iløpet av neste helg. Bilen sendes på lakk neste søndag så vil gjøre meg ferdig med alt før det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen leveres til lakkering neste søndag (27.April), og får den da mest sannsynlig tilbake 1.Mai.

 

Det som skal lakkeres er følgende:

 

• Frontfanger

• Panser

• Framskjermer

• Speilhus

• A-stolpene (Steinsprut)

• Grill (Blank svart)

• Orginal diffuseren bak (Blank svart)

• Carbon splitterne (Blank svart)

 

Så blir bilen levert til gutta på Storgaten Bilskade i Hønefoss for ruteskift. Skal bli godt å faktisk kunne se ordentlig ut av frontruta når sola skinner :)

 

Og tilslutt skal jeg få tatt en skikkelig poleringsrunde på bilen. Noe den virkelig trenger! Har ikke sett en poleringsmaskin på flere år.. -.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strøken bil! følger med her :)

Den BLIR ihvertfall relativt strøken når jeg får lakkert litt deler og tatt en runde med poleringsmaskin på den :)

Bare å følge med, kommer litt oppdateringer de kommende ukene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget bra! :) Men du synes ikke den er litt lav bak da? Formen på e91 gjør nesten til at bilene ser litt segne ut originalt.

Orginalt er disse bilene seige i ræva. Men min er jevn og fin nå etter montering av justerbart. Vurderer å heise den i halv cm bak så jeg går klar av felgkanten ved litt aktiv kjøring. Men vi får se hva jeg gjør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du skal ha detaljer i blank sort så ville jeg også hatt speilene i sort siden du skal lakke de også. Synes det passer godt.

Har vært inne på tanken et par ganger tidligere, men er litt usikker. Er jo ingen stor krise om det evt ikke skulle bli bra, så kan jo bare få Ole til å ta de svart blanke også :)

Let's give it a shot!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...