ahj Skrevet Februar 13, 2014 Share Skrevet Februar 13, 2014 Steeemmer, er lokk du kan ta av der ja! Kan hende du må ut med hele innerskjermen, men det gjør det mye lettere da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Februar 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2014 Kan hende du må ut med hele innerskjermen, men det gjør det mye lettere da Vippet bare av lokkene i innerskjermene så kom jeg greit til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauerik Skrevet Februar 13, 2014 Share Skrevet Februar 13, 2014 Hva slags pærer bytter du til? (Regner med at xenonpæra ikke er gåen allerede) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Februar 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2014 Hva slags pærer bytter du til? (Regner med at xenonpæra ikke er gåen allerede) Byttet fra 4.300 kelvin (orginalt) til 6.000 kelvin (hvitt med blåskjær) for å matche AE ringene og grøftelysa må stå i stil vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauerik Skrevet Februar 13, 2014 Share Skrevet Februar 13, 2014 Jålebukk! Sent from my Samsung Galaxy Note 3 using TapaTalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Februar 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2014 Jålebukk! ;)Sent from my Samsung Galaxy Note 3 using TapaTalk Alt ligger i detaljene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Februar 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2014 Da bærer det av sted til Vestby for å plukke opp et sett 19" M3 CSL felger. Disse skal lakkeres hvite (mest sannsynlig) og brukes som vinterfelger. Dim på felgene er 8.5" foran og 9.5" bak. Disse vil bli skodd med Nokian Hakka R - 235/35-19. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Februar 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2014 LaminX montert! Før. 50/50. Ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Februar 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2014 Litt bedre bilde av LaminX filmen. Poppy, Andy520iA, ahj og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martins1 Skrevet Februar 20, 2014 Share Skrevet Februar 20, 2014 Pen vogn detta Jonas LaminX gjør seg det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Februar 20, 2014 Share Skrevet Februar 20, 2014 Lurer litt på hvordan den lamin x på lykter blir når den er ferdig? Har lagt tint på grøftelysene mine men jeg synes det ble så "knudrete".. Ble liksom ikke 100% klart glass, veldig lyst på tint på lykter også da det er veldig pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Februar 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2014 Pen vogn detta Jonas LaminX gjør seg det Takk for det Christian Meget godt fornøyd med skuta! Ja, blir vesentlig mer hissig front med mørkere lykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Februar 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2014 Lurer litt på hvordan den lamin x på lykter blir når den er ferdig? Har lagt tint på grøftelysene mine men jeg synes det ble så "knudrete".. Ble liksom ikke 100% klart glass, veldig lyst på tint på lykter også da det er veldig pent! Skiller mye på kvaliten utifra hvilken type film du bruker også. Har for morroskyld testet biltema sin samt parts&retards sin men denne filmen er alt for tynn og stiv til å få en pen "bøy" rundt kanter osv. Den type film fungerer gull på E30/E36 lykter med rette flater. Syns denne filmen får fortere luftbobler og strekkmerker i filmen kontra lamin-x sin. Lamin-X bruker jo en helt annen type film som er vesentlig tykere og mye bedre å bruke på bua lykter. Bruk varmepistol og stå i et varmt rom, så er mye gjort om du tar deg god tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Februar 21, 2014 Share Skrevet Februar 21, 2014 Er kun lamin-x jeg har brukt:) Men om man ser nærme på lykten, ser man ikke at den har film i det hele tatt? Ser det godt på grøftelysene syntes jeg.. Men brukte ikke varmepistol da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Februar 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2014 Noen bilder fra dagens vask Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå