Andycam Skrevet Februar 15, 2014 Share Skrevet Februar 15, 2014 Vel... 3,0 literen er en helt annen historie. Den yter sine maksimale 270 Nm allerede ved 1500 rpm og ikke maksimalt 250 Nm ved 2750 rpm som 2,5 literen gjør. Dette er nesten en verden til forskjell og der er vi egentlig ved mitt poeng. Dette er jo det jeg har hevdet hele tiden! Jeg sammenliknet 320d og 325i 3.0 fra 2009 som er de jeg kjenner og det skrev jeg ganske tydelig. Jeg har derimot ikke brydd meg så mye om tallene ettersom jeg allerede visste svaret. 2,5 literen hadde det forøvrig vært mer rettferdig å sammenlikne med 320d med 163-hesteren som var i salg i samme periode (opp til 2008). Ikke forveksle denne med den nyere detunede 177hk som i Norge blir solgt med 163hk (2008 -> ). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 15, 2014 Share Skrevet Februar 15, 2014 Da har vi med andre ord snakket forbi hverandre hele tiden og er egentlig ganske enige. Hvis skyld misforståelsen er spiller ingen rolle. Det viktige er at vi holdt dette på et edruelig diskusjonsnivå og fikk tilført diskusjonen ulike synspunkter og data. På den måten ble diskusjonen vesentlig mer interessant. E9x med disse rekkesekserne er en fabelaktig kombinasjon... Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet Februar 15, 2014 Share Skrevet Februar 15, 2014 Der er vi veldig enige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Februar 16, 2014 Share Skrevet Februar 16, 2014 "Det e bærre lækkert!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå