Gå til innhold

DIY: Hvordan kode moduler til "factory default" med NCS


Alpejohn
 Share

Anbefalte innlegg

Alpejohn:

Har prøvd og kode lcm akkurat som du har beskrevet i første innlegget i tråden, men får opp følgende error når jeg har satt i gang kodingen.

pe5utaqy.jpg

Sent from my C6903 using Tapatalk

 

Se mitt innlegg på forrige side her inne, så vil nok dette løse problemet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil påpeke en ting!

Måtte få litt oppmerksomhet med stor skrift. Det du har skrevet her Alpejohn er nesten unødvendig.

Du trenger ikke redigere profil i det hele tatt for å sette på .MAN manipulering osv som du har skrevet.

For å kode moduler til standard, så laster du inn profilen som heter Expertmode. Velg modulen du skal kode. Trykk SG_Codieren. Ferdig. Voila :)

FSW-PSW manipulering er hvis du skal endre spesifike linjer i trc fila for å endre visse funksjoner. Så da har vi alle lært noe nytt i dag.

Du får samme resultatet med å kode med en blank .man fil men det er feil måte å gjøre det på.

Jeg kan godt skrive en guide på .man redigering også men du kan gjøre ganske mye feil her inne.

Hei, og takker for tilbakemelding!

Det er god mulig det er unødvendig, dette er noe jeg har plukket opp fra internettet, og jeg er overhode ikke lommekjent i dette programmet, så jeg skreiv det sånn. Jeg har kodet min nye lcm på denne måten, det funket helt flott. :)

Men om det er unødvendig kan jeg fjerne den delen fra guiden, så lenge det man får gjort det som er hensikten med guiden. :)

Sent fra min Nexus 4 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 years later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...