jonr- Skrevet Februar 20, 2014 Share Skrevet Februar 20, 2014 (endret) Lager en liten tråd. Bilen skal straks få seg en skikkelig detailing, så jeg tenkte å legge ut noen bilder av prosessen. Fabrikkoriginal M5 V8 Individual med noen "riktige" modifikasjoner. - Supersprint eksos med X-pipe - Estorilblue metallic - Carbontåkelys - Carbonfrontleppe - Carbondiffuser - Carbonnyrer - KN luftfilter - KW coilovers - Tonede ruter - Ac schnitzer spoiler - 18" org. M-felger på vinter - 19" 10,5+9x19 skrudde WORKMEISTER S1 på sommer. Og det beste av alt.. Skal snart montere ESS VT1-560 supercharger! Endret Februar 20, 2014 av Sjøbuse Endret topic. Les forumsregler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Februar 20, 2014 Share Skrevet Februar 20, 2014 Har du bytta bobla (porscha) i Ordentlig BMW igjenn ?? Det var hyggelig lesing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 20, 2014 Share Skrevet Februar 20, 2014 Meget flott bil sleng ut masse bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Februar 20, 2014 Share Skrevet Februar 20, 2014 Se her ja! Blir bra!! min ble hentet istad å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m`power Skrevet Februar 20, 2014 Share Skrevet Februar 20, 2014 Meget pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Februar 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2014 Har du bytta bobla (porscha) i Ordentlig BMW igjenn ?? Det var hyggelig lesing Var innom AUDI i mellomtiden, men nå er jeg endelig tilbake til BMW igjen Meget flott bil sleng ut masse bilder Skal slenge ut litt etterhvert Se her ja! Blir bra!! min ble hentet istad å Gratulerer Meget pen bil Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Februar 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2014 Da er bilen ferdig. Den skal stå å herde over natten. Et mer detaljert innblikk i selve detailingen kan utypes om noen ønsker det. Fikk dessverre ikke tatt mange bilder underveis. Sluttresultatet ble ihvertfall veldig bra. Sondre92 og Haug reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MRise Skrevet Februar 21, 2014 Share Skrevet Februar 21, 2014 Det her må være den fineste E39 jeg noensinne har sett! Sent from my SM-N9005 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Februar 21, 2014 Share Skrevet Februar 21, 2014 Strålende, godt for sjela med nyshina bil Sees vel så får jeg sett på bilen en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Februar 21, 2014 Share Skrevet Februar 21, 2014 Oh. Nydelig vogn Jon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Februar 21, 2014 Share Skrevet Februar 21, 2014 Med de felga blir vel dette noe av de grommeste av M5 (bmw generelt) som ruller på veiene.. vakkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet Februar 21, 2014 Share Skrevet Februar 21, 2014 Utrolig flott bil! Ser sikkert helt grei ut med sommerhjula også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Februar 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2014 Oh. Nydelig vogn Jon Takk for det, Halvor = ) Med de felga blir vel dette noe av de grommeste av M5 (bmw generelt) som ruller på veiene.. vakkert! Utrolig flott bil! Ser sikkert helt grei ut med sommerhjula også Takker. Jeg liker de originale felgene veldig godt også, men jeg er enig i at det blir "det lille ekstra" med works felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Februar 21, 2014 Share Skrevet Februar 21, 2014 Steike! Denne var fet, Work Meister er ikke akkurat feil heller Blir vel å se på noen treff i sommer denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Februar 21, 2014 Share Skrevet Februar 21, 2014 Skjer med at folk ikke har fått med seg denne bilen? Hehe DIGGER vingen!! Hadde vært kult på min kanskje.... Deilig denne fargen! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå