Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Følte det var på tide med en egen luftfjørings tråd da det dukker opp flere og flere bmw'er med luft! 

 

Så da kan det være greit med en egen tråd til å vise fram hva du har gjort og diskutere relaterte ting. 

 

Derfor legg gjerne ut ditt "trunk-setup", styringssystem, fitment, eventuelle spørsmål også videre. :)

Skrevet

Jeg har airforce suspension sitt performance kit med mulighet for å justere 36 knep på demperne, justere høyde hver for seg forran og bak, å lagre 4 høyder :)

Foreløpig er det Stickerbooomba baki framtil jeg får testa Felga på bilen med turkist senter... Viss det ikke blir bra så blir senteret på Felga sølv eller lysegrått å cleant baki isteden. I performance kitet følger

Det med 2 fjernkontroller, en med display som

Viser trykk forran og bak pluss trykk i tank. Den andre har 3 knapper man kan bruke til di høydene man lagrer selv. Man kan også justere hurtighet på demperene/lufta via kontrollen

Venter på skruer til Felga før jeg setter di sammen å får justert fitment skikkelig

post-48064-0-18040500-1393450102_thumb.j

post-48064-0-41289100-1393450125_thumb.j

post-48064-0-57715400-1393450210_thumb.j

post-48064-0-73479100-1393450256_thumb.j

post-48064-0-32841300-1393450278_thumb.j

post-48064-0-14968800-1393450305_thumb.j

post-48064-0-66939800-1393450331_thumb.j

post-48064-0-46701400-1393450390_thumb.j

post-48064-0-78588600-1393450679_thumb.j

Skrevet

Tror bare til forran og bak... For å få justert hvert hjul må man ha et hakk dyrere kit...

Jeg har performance kitet, super performance kan justere hvert hjul

http://airforcesuspension.com/wordpress/?page_id=41

 

Ok, for jeg tror jeg skal prøve å ha egen ventil til hvert hjul. Også heller styre dem parallelt... For min har en tendens til å legge seg over i svingene, og lurer på om det kommer av at trykket forskyver seg :/ Eventuelt justere sånn at det er høyere trykk på en lavere høyde :)

Skrevet

Ok, for jeg tror jeg skal prøve å ha egen ventil til hvert hjul. Også heller styre dem parallelt... For min har en tendens til å legge seg over i svingene, og lurer på om det kommer av at trykket forskyver seg :/ Eventuelt justere sånn at det er høyere trykk på en lavere høyde :)

Hmmmm okay... Det hørtes litt kjipt ut ja... Tror jeg slipper det problemet Pga jeg kan lagre høyder å da justerer den trykket hele tiden mens man kjører for at det skal være det trykket jeg har lagret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...