SweetBMW Skrevet Mars 4, 2014 Skrevet Mars 4, 2014 Driver å sjekker opp litt. Regner med ha et svar på lysgreiene innen i morgen.
Spiff Skrevet Mars 4, 2014 Skrevet Mars 4, 2014 går det ann og bytte til lcm2 på preface biler eller er det mye styr?
Reef89 Skrevet Mars 4, 2014 Skrevet Mars 4, 2014 går det ann og bytte til lcm2 på preface biler eller er det mye styr? Det går helt fint det. Men den må kodes til din bil og har du ikke adaptive lys så er det plutselig en ikke så veldig avansert jobb da du slipper styr med AHL moduler. Biler etter 09/2006 fikk LCM2. Skulle vist også være ganske vrient å kode om en brukt modul.
SweetBMW Skrevet Mars 5, 2014 Skrevet Mars 5, 2014 Brukt modul går greit.fant det ikkeing på akkurat det. Bytte til lcm 2 er lettere på biler etter 03/2005 da de sluttet ned egen ahl modul. Hvis du ikke hsr ahl så er det ikke noe problem.
SweetBMW Skrevet Mars 5, 2014 Skrevet Mars 5, 2014 Altså. Det er jo koding og omlegging av ledninger fa og slikt. Men. Lett I gåseøyne.
niklasf91 Skrevet Mars 5, 2014 Forfatter Skrevet Mars 5, 2014 SweetBMW, har du fiunnet ut noe ang mitt spm?
SweetBMW Skrevet Mars 5, 2014 Skrevet Mars 5, 2014 SweetBMW, har du fiunnet ut noe ang mitt spm? Nei det var det jeg ikke hadde. Jeg hadde lest en tråd en gang hvor overskrifta var Welcome Lights on LM1!!!!!! Men jeg leste den aldri fordi den var ikke relevant for meg, men nå så jeg at det han hadde gjort var akkurat det jeg sa til deg. Heimluchten_Funkschl og Sondertaste_Panikalarm. Så "welcome lights", med andre ord. Fant heller ikke noe om bare ringa uten xenon, men det er under heimluchten kodinga det og. Hvis du stikker over på bmwcoding.com forumet, de kan svare på alt sånt av custom koding. Jeg pleier ikke tukle for mye med innstillingene til lys osv da jeg ikke kjenner alle strengene så godt. Men det er helt sikkert mulig. For øvrig så er jeg på forumet der borte også og fant ikke noe om det.
niklasf91 Skrevet Mars 5, 2014 Forfatter Skrevet Mars 5, 2014 Nei det var det jeg ikke hadde. Jeg hadde lest en tråd en gang hvor overskrifta var Welcome Lights on LM1!!!!!! Men jeg leste den aldri fordi den var ikke relevant for meg, men nå så jeg at det han hadde gjort var akkurat det jeg sa til deg. Heimluchten_Funkschl og Sondertaste_Panikalarm. Så "welcome lights", med andre ord. Fant heller ikke noe om bare ringa uten xenon, men det er under heimluchten kodinga det og. Hvis du stikker over på bmwcoding.com forumet, de kan svare på alt sånt av custom koding. Jeg pleier ikke tukle for mye med innstillingene til lys osv da jeg ikke kjenner alle strengene så godt. Men det er helt sikkert mulig. For øvrig så er jeg på forumet der borte også og fant ikke noe om det. skal høre med de:) takk for tips! Men sitter du med noe gullkorn når det kommer til og få sånn biip lyd når man åpner og lukker dørene?
niklasf91 Skrevet Mars 5, 2014 Forfatter Skrevet Mars 5, 2014 Tåkelys skal vist funke det og:) http://m.youtube.com/watch?v=TKsA1vNePn0 Bare og finne ut hvordan da!
Saltkjelen Skrevet Mars 5, 2014 Skrevet Mars 5, 2014 uffda, har både adaptive lys og 2004 mod Da er det bare èn ting å gjøre; full LCI retrofit.
Spiff Skrevet Mars 5, 2014 Skrevet Mars 5, 2014 Da er det bare èn ting å gjøre; full LCI retrofit. hehe, jeg er ikke noe dreven på koding og sånt da, så må nok ha mye hjelp til et sånt prosjekt har veldig lyst på lci hovedlys også, gjør mye for fronten
Saltkjelen Skrevet Mars 5, 2014 Skrevet Mars 5, 2014 Hjelp skal man alltids få til om du kommer deg innover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå