Gå til innhold

Wicky sin Mercegarasje! S211/w211/C126 500SEC


wicky124
 Share

Anbefalte innlegg

Synes bare jeg har sett en større biltråd, mulig du bare hadde endra navnet på en annen tråd til noe mer generelt.. Sykt det som skjedde med felgen da, har aldri sett at noe slikt før :P Quattroporte er groomme biler og skjønner godt at du vil ha en sånn! Lyden av dem er helt hinsides rå live.. :D

 

 

 

Kanskje jeg hadde det...som jeg har glemt? Skal lete i arkivet her :P  Nei alle jeg har snakket med sier at de aldri har sett noe sånt før..spesielt siden det ikke var noe synlig skade på ringen..

 

ja lyden er faktisk halve opplevelsen med en Quattroporte... Om jeg ikke får solgt C klassen så blir det uansett å hente inn en Quattroporte iløpet av året og bare bruke den med prøveskilt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha tenkte på det as...  men ja...er jo bunn og grunn en del bmwprat her også..Går igang med bestilling av deler til E46 ikveld... Fikk tilbud på å gjøre all jobben inkludert deler for 9500kr...Altså bytte vannpumpe, termostathus, vifteclutch, bremser foran samt olje/filter/plugger bytte.. er vel ikke så ille? Eller..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du Audi også nå, jaja greit med litt å bytte på :P

Jeg liker forøvrig prioriteringen din, kansellerer Tesla Modell S og kjøper Maserati Quattroporte 8) Det er prioriteringa si det, i dag er det vel for det meste omvendt ;)

Kan du ikke finne fram den gamle "Wickys biler tråden" eller hva den nå het og ta alle de andre bilene dine der og heller konsentrere deg om 328en her? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm...kan ikke finne den tråden på bimmers... rare saker... Kanskje noen andre finnern? Søkemotoren suger... men men... Dukka opp ett nytt vrak i garasjen idag...1997 E36 316i... Soltak, elvinduer, varmeseter, abs og store kjørecomputeren... Bilen trenger å bytte ett stag i forstillinga på eu-kontroll and thats it...

 

Denne skal vel fly på finn imorgen... its gonna go cheap :P

post-42422-0-45649300-1395171288_thumb.j

post-42422-0-43873500-1395171300_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...