Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bensintanken så faktisk overraskende fin ut...  men ja...kanalene i hovedsak som må sveises.. ikke så glad i å sveise selv så...

Skrevet

Jentene diskuterer hvem som skal stå inne ikveld siden det er meldt regn inatt...

Benz'n skal selvfølgelig få stå innendørs! Sjuern kan fint stå ute og ruste litt til!  ^_^

Skrevet

Fikk "skrudd litt" idag...skrudde på plass navkoppene på felga på sjuern.. har også fått tilbake e46en.. men den trenger å luftes i kjøleanlegget... kommer masse varme når man har litt omdreininger..men lunka varme på tomgang... E36en har fått nye dørtrekk begge sider foran da førersiden var knekt og ødelagt..Takk til E3sex/Lowbeamz som gadd å stå i en vaskehall midt på natta alene og bytte dørtrekk mens jeg var i byen og kjøpte meg mat :P

Dessverre endte sjuern i garasjen... Merca er sendt til 2282 Galterud for å få folie på seg... Så den får jeg vel tilbake til helgen... gleder meg til å se den ferdig foliert i "ukjent farge".... tror det blir ganske vulgææær farge... er visst bare 1 annen bil i den fargen i Norge... Og koster visst mange mange tusen over 25 for å foliere den... men jeg fikk det for en slikk og ingenting...Byttetjenester, hjelp med papirarbeid.. og en god holdning hjelper for å få ned prisene på ting :P

Var forresten digg å kjøre 328iAen... fin lyd, rask og responsiv styring, riste-frie bremser... jevn og rolig tomgang (service) og ingen koking :P  E38en har en fin dyp rumlelyd på tomgang...Venter på litt penger (onsdag) før jeg tar en shine på den, lakker litt kanaler (har utstyr..bare latskap!) prøver å få fiksa småting på den..Må fungere som bruksbil til jeg får tilbake E klassen... Bilstolen blir montert i den imorgen :)

PS: Noen som kan bytte dempere for meg bak på sjuern? Ja jeg betaler i kontanter og ikke kebab! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...