Skårholen Skrevet April 6, 2014 Share Skrevet April 6, 2014 Kanaler som må sveises eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet April 6, 2014 Share Skrevet April 6, 2014 25 er en OK pris sålenge den ikke er oppspist under.. Hvordan er bensintanken på denne? De er som regel rusta og lekk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 6, 2014 Forfatter Share Skrevet April 6, 2014 Bensintanken så faktisk overraskende fin ut... men ja...kanalene i hovedsak som må sveises.. ikke så glad i å sveise selv så... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet April 6, 2014 Share Skrevet April 6, 2014 25k for en E38 med v8 får du lett! Ikke la Audi-salget påvirke deg hehe Sent from my C6903 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 6, 2014 Forfatter Share Skrevet April 6, 2014 Audisalget ja...har enda ikke kommet over HVOR mange tapere det var som ville ha den uten penger....fyfaen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 7, 2014 Forfatter Share Skrevet April 7, 2014 Jentene diskuterer hvem som skal stå inne ikveld siden det er meldt regn inatt... hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet April 7, 2014 Share Skrevet April 7, 2014 Dæven Wicky,du kan det med å skaffe biler. .Og en 7 serie er jo helt på sin plass. wicky124 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet April 7, 2014 Share Skrevet April 7, 2014 Jentene diskuterer hvem som skal stå inne ikveld siden det er meldt regn inatt... Benz'n skal selvfølgelig få stå innendørs! Sjuern kan fint stå ute og ruste litt til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet April 7, 2014 Share Skrevet April 7, 2014 Kjør inn Benz'n ja, BMWn tåler nok ei natt tell ute i regn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 7, 2014 Forfatter Share Skrevet April 7, 2014 Fikk "skrudd litt" idag...skrudde på plass navkoppene på felga på sjuern.. har også fått tilbake e46en.. men den trenger å luftes i kjøleanlegget... kommer masse varme når man har litt omdreininger..men lunka varme på tomgang... E36en har fått nye dørtrekk begge sider foran da førersiden var knekt og ødelagt..Takk til E3sex/Lowbeamz som gadd å stå i en vaskehall midt på natta alene og bytte dørtrekk mens jeg var i byen og kjøpte meg mat Dessverre endte sjuern i garasjen... Merca er sendt til 2282 Galterud for å få folie på seg... Så den får jeg vel tilbake til helgen... gleder meg til å se den ferdig foliert i "ukjent farge".... tror det blir ganske vulgææær farge... er visst bare 1 annen bil i den fargen i Norge... Og koster visst mange mange tusen over 25 for å foliere den... men jeg fikk det for en slikk og ingenting...Byttetjenester, hjelp med papirarbeid.. og en god holdning hjelper for å få ned prisene på ting Var forresten digg å kjøre 328iAen... fin lyd, rask og responsiv styring, riste-frie bremser... jevn og rolig tomgang (service) og ingen koking E38en har en fin dyp rumlelyd på tomgang...Venter på litt penger (onsdag) før jeg tar en shine på den, lakker litt kanaler (har utstyr..bare latskap!) prøver å få fiksa småting på den..Må fungere som bruksbil til jeg får tilbake E klassen... Bilstolen blir montert i den imorgen PS: Noen som kan bytte dempere for meg bak på sjuern? Ja jeg betaler i kontanter og ikke kebab! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 Sjueren i garasjen anyday, nyere biler tåler å stå ute Blir moro å se merca etter foliering! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 8, 2014 Forfatter Share Skrevet April 8, 2014 Håper fargen blir kledelig..selv om den er showoff-vulgær... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 Håper fargen blir kledelig..selv om den er showoff-vulgær... gleder oss til å se Er jo heldigvis folie, går det rett i dass, er det vel bare å ta av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 8, 2014 Forfatter Share Skrevet April 8, 2014 nei...er jobb å ta det av...haha folien blir der ut sesongen... blir ny folie neste sommer...da litt mer... normal... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 Spent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå