Gå til innhold

Wicky sin Mercegarasje! S211/w211/C126 500SEC


wicky124
 Share

Anbefalte innlegg

Bare å si fra neste gang du har en skikkelig opprusta sjørøverskute av en bil du vurderer å kvitte deg med! :D

 

Synd med c123'en da, den så jo ikke sååå ille ut på bildet? Hva hadde forfalt siden sist?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har vel lurt på HVORFOR jeg dro til steinkjer for å prute på Benzeline.... vel....her er lista med feil på den :

vann i begge frontlykter
sprukket leppe foran
grillen var bulkete og lakket sort som hadde flasset av
en liten bulk i panseret
bakerste del av kanalen manglet en bit på passasjersiden
hjulbuene hadde delt seg der kromlista satt, var hull inn til sideskjermen
sprukket bakfanger
begge hjulbuene foran var bulka
interiøret var full av gjørme, møkkete som faen!
servoen var HARD
girkassa brukte 10sek fra den ble satt i D til den faktisk slo inn og prøvde å dytte bilen fremover
oljetrykket på motoren på tomgang var på under 1..ved full gass lå den på 2..kom aldri opp på 3, der den skal være
ujevn tomgang
masse hvit-farget eksos
festet til eksosen under bilen var knekt av, så den hang i grenrøret foran og en gummiring bak..4-5cm fra bakken
var fukt/vann mellom lamineringene til bakruta
dekkene var ubrukelig slitte
sommerhjulene hadde flere bulker
innsiden av hjulbuene bak var full av tørka gjørme og møkk

 

 

DETTE er grunnen til at jeg og selger ikke ble enige om pris... jeg drar ikke til steinkjer fra oslo for å prute noen kroner... hadde med meg prøveskilt og en sjåfør også... selger var ivrig på å sende bilen ned til meg med lastebil..men da måtte jeg overføre kjøpspenger til han først, og betale 6000kr for frakta ned... er SÅÅÅ glad for at jeg ikke gjorde det as.. sparte meg for mye penger...

Kompisene hans som møtte meg (selger var på jobb) sa også at de skjønte at jeg ikke ville ha bilen tilbake slik den så ut...de hadde ikke kjøpt den selv.. Men nå virker det som om den er solgt (ifølge facebook annonsene)...

 

Jeg er herved på jakt etter en arvtaker til Benzeline... Allerede døpt Benzeline 2 :P

Eneste kravet er automat og fungerende soltak

post-42422-0-21199200-1396511428_thumb.j

post-42422-0-83422700-1396511429_thumb.j

post-42422-0-66024300-1396511431_thumb.j

post-42422-0-43908700-1396511433_thumb.j

post-42422-0-35423600-1396511435_thumb.j

post-42422-0-91741900-1396511436_thumb.j

post-42422-0-44980100-1396511438_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger ingen coupeer til salgs i Norge eller Sverige som er fornuftig priset under 50k.... Så tar tid før jeg finner en...funnet en strøken sedan til en veldig billig penge....Men sedan er lissom ikke det samme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selger påstod at bilen ikke var brukt siden han kjøpte den av meg, og at den var lagret tørt inne på en låve... ja bilen var smårusten her og der da jeg hadde den, men rusten økte ikke i omfang de årene jeg hadde den... menmen... shit happenz...

 

Nei jeg skal ikke ha meg c126... den er litt for stor og "moderne" fremdeles.. har falt for "E klasse coupe" av mercene..så enten blir det en c123 eller en eldre merce..da gjerne sedan... s-klasse eller E klasse... Men vi får se...foreløpig må jeg foliere E klassen...og få i gang mopeden..og vente på at den rette bilen dukker opp... I tyskland koster en c123 fort 50lapper for en med forgasser, manuelle vinduer og manuelt gir i veldig feil farge... så vi får se... sommeren er iallefall "over" foreløpig..solgte jo MX5en fordi jeg skulle ha inn denne coupeen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...