wicky124 Skrevet April 4, 2014 Forfatter Share Skrevet April 4, 2014 Da blei det plutselig enda en bimmer på lista... 1994 E38 730i Sølv, blått skinn med komfortstoler, xenon, soltak varme etc... men den er rusten..så er nok ingen bil jeg kommer til å bruke tid og penger på... får se om fattern vil ta over den og bruke den frem til EU går ut 1 august! Så nå har jeg E36 316ti, E46 328iA og E38 730iA Var det noen som sa at jeg elsket mercer? hahaha Utstyrsliste: S214A Automatic stability control (ASC+T) S216A HYDRO STEERING-SERVOTRONIC S250A Multi-functional steering wheel S302A Alarm system S352A Insulating double-glazing S401A Lift-up-and-slide-back sunroof, electric S428A Warning triangle and first aid kit S456A Comfort seat with memory S494A Seat heating driver/passenger S500A Headlight wipe/wash/Intensive cleaning S522A Xenon Light S540A Cruise control S629A Car telephone (GSM) w card reader, front S672A CD changer for 6 CDs S686A Antenna-Diversity S690A Cassette holder L801A National Version Germany S915A Delete clear coa hermanoo90 og Nytern reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet April 4, 2014 Share Skrevet April 4, 2014 Oh, rusten E38! I like! Si fra når'n skal selges Sleng ut flere bilder da, den så jo igrunn bra ut.. I mørket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 4, 2014 Forfatter Share Skrevet April 4, 2014 Rusten E38 passet lommeboka...haha Gi meg bra bud så kan du kjøpe den Skal hente bilen imorgen, så skal ta no flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet April 4, 2014 Share Skrevet April 4, 2014 Hmmmmm! Den er jo passe værbitt, hadde vært perfekt for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 4, 2014 Forfatter Share Skrevet April 4, 2014 værbitt...Men godlyd i v8ern... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 4, 2014 Share Skrevet April 4, 2014 Haha, wohoo Wicky har fått seg en skikkelig bil! Moro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 4, 2014 Share Skrevet April 4, 2014 Se der ja, nå begynner det å komme seg Nå er du jo også over på pluss siden med tre BMWer mot to Mercedes Så jo forøvrig helt grei ut, V8er og greier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 4, 2014 Forfatter Share Skrevet April 4, 2014 Dukker nok opp en ny merce i boden snart..må bare finne den riktige...Men ser ut til at compacten ryker først... får tilbake e46en snart fra verkstedet...da trenger jeg ikke compacten... C klassen står hos forhandler så håper den blir solgt snart... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 4, 2014 Forfatter Share Skrevet April 4, 2014 Eneste planen med denne er å vaske den, slenge på no ålreite sommerhjul, lakke kanalen sort, og pusse litt overflate rust her og der... ellers blir den bare brukt slik den står... Enklere å ikke bry seg når bilen ikke er strøken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet April 4, 2014 Share Skrevet April 4, 2014 Tror ikke jeg orker en harry lilla bil med taksenking... Blir nok en normal bil med moderat senk og litt større felger bare... Med kappa tak mener jeg kappa vekk tak ! svenskene er jo helt ville. ! Org med senk og felger er rått ! Sent from space using Tapatalk - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 5, 2014 Forfatter Share Skrevet April 5, 2014 kappa vekk tak...haha..ja svenskene er gale..man får jo godkjent alt mulig der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet April 5, 2014 Share Skrevet April 5, 2014 fett, følger med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 5, 2014 Forfatter Share Skrevet April 5, 2014 Lyst på ratlook på sjuern egentlig... sånn..rusten og stygg men no svære felger og lav som faen.. også har jeg lyst på no grom eksos for å få frem v8lyden...lyd har jeg savnet med tanke på alle dieselene jeg har hatt i det siste.. No billig løsning? Borre hull i pottene? Skal bort og hente den etterpå...vask og råning med Hemano90 ikveld... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 5, 2014 Forfatter Share Skrevet April 5, 2014 Litt merceinnhold: lowbenz: Ser jo blank og fin ut? Håper på å få tilbake E46 iløpet av helgen as... Da blir det bimmers-fotoshoot Når er vårmønstringa forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 5, 2014 Share Skrevet April 5, 2014 Vårmønstringen for BMWCCN er 3 Mai, jeg skal dit selv wicky124 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå