Gå til innhold

Wicky sin Mercegarasje! S211/w211/C126 500SEC


wicky124
 Share

Anbefalte innlegg

Sorry, jeg måtte bare ta igjen! Ingen faktisk kos på bildet da, jeg kan ikke noe for at dere tenker så dirty ;-)

 

 

Gjorde du noe med kanalene før du smokka på ny lakk a? Kunne gjerne hatt denne bilen kjenner jeg, hadde passa imaget mitt bra, sånn rent bortifra at den ser for fin ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe du kan få den billig :P Pussa bare ned med sandpapir, spraya på grunning, sort lakk og deretter klarlakk... Kunne vært flinkere med maskeringen..Men skal pusse litt mer der det er småflekkete rust her og der på nedkant av dørene..så bare tok på sånn rust-stopp greier foreløpig... neste epoke med lakkering kommer vel til helgen..Imorgen er det vask og småplukk på E46 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprek farge valg.. Ser ut som bilen din trengte en polish ;-) Slipper det nå som du legger folie på :smile:

 

 

Er keramisk klarlakk på denne...ganske mye jobb å polere den opp ordentlig..dessuten hadde den mange lakkskader her og der så valget stod mellom å foliere eller hellakkere....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg krever følgende: 

 

 

E38 + varierende turtall + parkeringshus + videoopptak ;-)

 

 

hehe skal se hva vi får til...Den ligger på finn.no nå forresten...og allerede etter 15min startet disse evinnelige "jeg har penger men jeg er fattig" mailene å komme...

 

"hei jeg hadde kjøptden om den var eu ok"

- ja det skjønner jeg, men grunnet den lave prisen, samt eu frist 1 august gjør at jeg lar neste eier stå for eu godkjenninga

"ja det sjønner jeg..men jeg sier at den hadde vært mer interessant for meg om den var eu ok"

- så...du sender meg mail for å fortelle at min bil ikke er interessant for deg? Smart...

 

__________________

 

"hei om bilen er rustfri så vil jeg gjerne kjøpe den. Hva må til for å få den igjennom eu? er reg reim byttet på denne? jeg vil gjerne kjøpe bilen men er redd den vil koste meg masse i utgifter de neste årene"

- Hei, aner ikke hvilke feil det kan komme, bilen har rust på de vanlige plassene samt i kanaler, det er ikke regreim på disse. Eventuelle feil på EU må dekkes av ny kjøper..dette gjenspeiles i prisen..Bruktbilkjøp er alltid en risiko... Men det ligger en tilsvarende bil til 70tusen hos forhandler på finn.no. Anbefaler deg å kjøpe den slik at du er dekket i de 3 første månedene :)

 

__________________

 

Blir så oppgitt av folk... tikket inn sms "10k idag, cash i hånda"...svarte "gir deg en 5er for å slutte å sende slike sms i fremtiden"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er keramisk klarlakk på denne...ganske mye jobb å polere den opp ordentlig..dessuten hadde den mange lakkskader her og der så valget stod mellom å foliere eller hellakkere....

 

Joda, tyske biler har som regel knall hard lakk. Type BMW, Mercedes blir vel begge dyppet i lakk, og bakt i ovn.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men min er utstyrt med nano-klarlakk itillegg som ekstra utstyrskode... helvete å jobbe igjennom as..

 

Jeg blir oppgitt av folk... rett og slett... gi ett fornuftig bud...om jeg sier "ok", ring og sjekk bilens tilstand... ikke send sms med bud 15tusen under annonsert pris og forvent at bilen er strøken!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...