Gå til innhold

Wicky sin Mercegarasje! S211/w211/C126 500SEC


wicky124
 Share

Anbefalte innlegg

compacten legges ut til uka..noen knuste sidespeilet på den når den stod ute (skjønner jo det...) så må bare fikse det før den legges på finn :)

 

E38 hadde rustne kanaler begge sider, overflate rust på alle hjulbuer, i underkant av alle dører, ene bakdøra var ganske rusten på utsiden, flekker på panser og bagasje... så ja... gadd ikke påkoste den 20tusen... samt knekt bakfjær ene siden... men ellers var den komfortabel som faen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært ute og racet litt med 328en.. må si jeg er imponert over komforten på den.. 15toms vinterhjul, masse gummi og originalt understell...bilen er mykere over dumper der E klassen er smålig irriterende... også har man draget...og sekser lyden.. og HK stereoen dunker som den skal...selv om cd vekslern ikke funker..

 

Den er noe trang... 3stk i baksetet blir for dumt... Men den rusler og går og er faktisk ganske ålreit egentlig... tror jeg skal spandere en gratis maskin-vask på den fra shell imorgen om det ikke regner her i oslo..

 

BTW.. noen som har no billige 19toms felger til denne?Og hvorfor i all verden er den så JÆÆÆVLA høy foran? ser ut som jeg kjører konstant i oppoverbakke...

 

Går det an å justere xenonlysene selv? Føler de peker for høyt opp... de justerer seg selv når man skrur på bilen, men de blir stående for høyt opp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkleste og beste løsninga hvis du bare vil ha bilen jevnere f/b: http://www.schmiedmann.no/3_series/E46/Equipment_-_accesories/Tuning/side13.htm#7248

 

Handla sånne til E46'en min, men de ligger veldig fint i boden enda..  8-[ Snålt at lysene lyser for høyt m/aut nivåreg igrunn. Pleier heller å lyse for lavt, da er det et tegn på defekt stagdings.  Ellers plukka jeg ut en brillefin cd-veksler fra E39'en min i går. Det var liv i den ihvertfall, men jeg vet ikke om den faktisk spiller cd'er da jeg kjøpte bilen med ettermontert spiller. Kunne godt donert den bort til en god sak. Hvis ikke donerer jeg den til søpla  \:D/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det as..  de forstørret alt...  men men...

 

E46en fikk seg en aldri så liten vask..første "ordentlige" vasken siden jeg kjøpte den...Felgrens og avfetting fra mekonomen..så igjennom en gullvask på shell...gratis vask er digg :P

 

BTW..servoen/rattet er litt hard på den...dårlig olje?

post-42422-0-48109000-1397257138_thumb.j

post-42422-0-91956400-1397257139_thumb.j

post-42422-0-21674000-1397257141_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...