wicky124 Skrevet April 10, 2014 Forfatter Share Skrevet April 10, 2014 Høh, allerede? Hadde du ikke hatt den bare noen dager? Stemmer... ble ikke helt glad i den...for mye rust for min del... så ble solgt...gikk i null så samme for meg Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet April 10, 2014 Share Skrevet April 10, 2014 Hmm, du solgte E38, men den stygge compacten har du enda? Skjønner jo det med rust da, men alt kan repareres Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 10, 2014 Forfatter Share Skrevet April 10, 2014 compacten legges ut til uka..noen knuste sidespeilet på den når den stod ute (skjønner jo det...) så må bare fikse det før den legges på finn E38 hadde rustne kanaler begge sider, overflate rust på alle hjulbuer, i underkant av alle dører, ene bakdøra var ganske rusten på utsiden, flekker på panser og bagasje... så ja... gadd ikke påkoste den 20tusen... samt knekt bakfjær ene siden... men ellers var den komfortabel som faen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet April 10, 2014 Share Skrevet April 10, 2014 Lov å spørre hvor mye du ga for E38'en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 10, 2014 Forfatter Share Skrevet April 10, 2014 Vært ute og racet litt med 328en.. må si jeg er imponert over komforten på den.. 15toms vinterhjul, masse gummi og originalt understell...bilen er mykere over dumper der E klassen er smålig irriterende... også har man draget...og sekser lyden.. og HK stereoen dunker som den skal...selv om cd vekslern ikke funker.. Den er noe trang... 3stk i baksetet blir for dumt... Men den rusler og går og er faktisk ganske ålreit egentlig... tror jeg skal spandere en gratis maskin-vask på den fra shell imorgen om det ikke regner her i oslo.. BTW.. noen som har no billige 19toms felger til denne?Og hvorfor i all verden er den så JÆÆÆVLA høy foran? ser ut som jeg kjører konstant i oppoverbakke... Går det an å justere xenonlysene selv? Føler de peker for høyt opp... de justerer seg selv når man skrur på bilen, men de blir stående for høyt opp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet April 10, 2014 Share Skrevet April 10, 2014 Enkleste og beste løsninga hvis du bare vil ha bilen jevnere f/b: http://www.schmiedmann.no/3_series/E46/Equipment_-_accesories/Tuning/side13.htm#7248 Handla sånne til E46'en min, men de ligger veldig fint i boden enda.. Snålt at lysene lyser for høyt m/aut nivåreg igrunn. Pleier heller å lyse for lavt, da er det et tegn på defekt stagdings. Ellers plukka jeg ut en brillefin cd-veksler fra E39'en min i går. Det var liv i den ihvertfall, men jeg vet ikke om den faktisk spiller cd'er da jeg kjøpte bilen med ettermontert spiller. Kunne godt donert den bort til en god sak. Hvis ikke donerer jeg den til søpla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 11, 2014 Forfatter Share Skrevet April 11, 2014 Synes du skal donere til en god sak Og denne trenger vel mer enn 1cm senk? Se bort ifra møkkete bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 11, 2014 Share Skrevet April 11, 2014 Har funnet en av de mange ultimate wickybilene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 11, 2014 Forfatter Share Skrevet April 11, 2014 Se der ja...SGS Royale S klasse... de bredda, forlenget og forhøyet bilen...kun fordi de kunne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 11, 2014 Share Skrevet April 11, 2014 Fett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 11, 2014 Forfatter Share Skrevet April 11, 2014 Her ser du forskjellen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet April 11, 2014 Share Skrevet April 11, 2014 Var ikke liten forskjell heller! Voksen bil det der! K-E reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 11, 2014 Forfatter Share Skrevet April 11, 2014 Var det as.. de forstørret alt... men men... E46en fikk seg en aldri så liten vask..første "ordentlige" vasken siden jeg kjøpte den...Felgrens og avfetting fra mekonomen..så igjennom en gullvask på shell...gratis vask er digg BTW..servoen/rattet er litt hard på den...dårlig olje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet April 11, 2014 Share Skrevet April 11, 2014 Den skulle bare hatt noen fine felger og senk.. samt shadowline og ellers en liten shine. Er vel 14 dager til den er til salgs så et lite hint om pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 11, 2014 Forfatter Share Skrevet April 11, 2014 blir nok senk og felg snart... men ikkeno shadowline..eller hvite blinkere...og blir bare moderat senket foran så den ikke ser ut som den kjører oppover... Pris..tjah...bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå