Gå til innhold

Wicky sin Mercegarasje! S211/w211/C126 500SEC


wicky124
 Share

Anbefalte innlegg

Hører rykter om at den stod utenfor ett verksted som ble satt i brann...var visst eneste bilen som brant... siden bilen bak ser ut til å ha kommet fradet uten no særlige skader...

 

Skulle aldri ha solgt henne as.... angrer. dypt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo dro for å hente henne tilbake. Ifølge selger var den "helt lik som da du solgte den til meg"…. Men tydeligvis ikke…. Men nå som hun har brent opp og blitt vraket så får jeg vel kanskje litt ro i sjela….

Hadde nok følt det samme selv. Nå er det slutt, så... En lidelse er over for henne :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant... "får ikke jeg henne så får ingen henne".... ekte utlending mentalitet.... men da slapp jeg å kjøpe henne tilbake ferdig restaurert om 2år for 100tusen...

Ikke bare utlending det ass... Skikkelig nordmannmentalitet. Kjenner mange som har skrotet biler fordi de ikke har fått 10 000 for de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Siden jeg ikke har bmw i garasjen, så kan jeg vel alltids få mine venner til å kjøpe en... En venninne sin Audi A2 ble påkjørt mens den stod parkert i gata...hun fikk ganske grei sum for den, og skulle ha en ny bruktbil....og hva passer vel bedre enn en ålreit E39?

 

Endte opp med denne til 20k :)

 

http://www.finn.no/finn/car/used/object?folderId=4475583&finnkode=54227379

 

 

Fast og fin bil med god servicehistorikk, nye vinterdekk og helt strøken innvendig :)

 

Har ikke jeg så kan jeg vel påvirke andre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...