Sammyen Skrevet Februar 16, 2015 Share Skrevet Februar 16, 2015 MLen har dog en låsbar våpenbeholder under passasjerstolen Passer vel fint det i rushet Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2015 De fleste flytter seg når jeg har dårlig tid inn i en rundkjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 16, 2015 Share Skrevet Februar 16, 2015 De fleste flytter seg når jeg har dårlig tid inn i en rundkjøring Da får vi håpe at vi to aldri møtes i en rundkjøring når du har dårlig tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2015 tror det hadde blitt dyrt for forsikringa mi.... haha Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2015 Itilfelle noen en dag vil reise til Pakistan.... Ganske fint der Hvem sa det kun er fin natur i Norge? Julianv, hermanoo90 og Vegard welle reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 18, 2015 Share Skrevet Februar 18, 2015 Dit vil jeg. wicky124 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2015 Det triste er vel at jeg selv aldri vil få oppleve noe sånt i Pakistan.. De gangene vi er der (9år siden sist!) så bruker man all tid på familiebesøk og shopping i storbyene.. Å ta seg en slik avstikker til en av stedene (på bildene) er ganske umulig.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Februar 18, 2015 Share Skrevet Februar 18, 2015 Ser flott ut Det er vel stort sett flotte områder i alle land på hele planeten. Har selv et stort ønske om å reise til New Zealand og Australia snart. Må dog være vekke minst 4 uker for å få noe ut av det føler jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2015 tar jo hundre år å reise ned dit også så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Februar 18, 2015 Share Skrevet Februar 18, 2015 Sånn ca ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2015 Også er 90% av dyrene avlet opp for å drepe mennesker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Februar 18, 2015 Share Skrevet Februar 18, 2015 bare 90%? Ganske sikker på at 100% av de er dødelige for oss Men drar jeg der skal jeg leie en holden pickup med V8! Sånn er det bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Februar 18, 2015 Share Skrevet Februar 18, 2015 Jeg og kona skal på en slik tur (til Gilgit) i april Får låne en ny Toyota Hilux, ca. 16 timers kjøring, og skal definitivt sitte bak på lasteplanet (det har sitteplasser) og ta sykt mange bilder wicky124 og Julianv reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2015 Vil ta en slik tur selv as... Men blir vel aldri no av med tanke på mangel på tid... Visste dere at Pakistan har ett eget ølbryggeri for den kristne delen av samfunnet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2015 Da var ML solgt Nå må jeg ha meg ny bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå