Bmw 116i Skrevet Mars 8, 2014 Share Skrevet Mars 8, 2014 Noen som vet om det er lovlig med xenon i tåkelys/grøftelys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Mars 8, 2014 Share Skrevet Mars 8, 2014 Det er både forbudt og stygt. frode1976 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Mars 8, 2014 Share Skrevet Mars 8, 2014 Det er forbudt, sinnsykt Harry, og forferdelig plagsomt for alle andre enn deg selv. Sondre92 og frode1976 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mars 8, 2014 Share Skrevet Mars 8, 2014 Kjør på med LED . Sent from my iPad using Tapatalk HD Bmw 116i reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw 116i Skrevet Mars 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2014 Hahah detta slo ikke ann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mars 8, 2014 Share Skrevet Mars 8, 2014 Går jo heilt fint hos alle andre som har led? Surr motstanden inn i eksosbandasje så er du good to go. Kan og kode vekk pæresjekk og droppe hele motstanden. Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mars 8, 2014 Share Skrevet Mars 8, 2014 Sjekk forresten denne linken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kriss66 Skrevet Mars 8, 2014 Share Skrevet Mars 8, 2014 Kommer helt an på hva du liker. Personlig foretrekker eg xenon, lyser bedre selv å ha testet 80W cree led.. Ikke noe imponerende mot 55w xenon. LED er det også mye styr med å ha enten en motstand eller kode om, xenon er plug and play! Bmw 116i reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mysemannen Skrevet Mars 8, 2014 Share Skrevet Mars 8, 2014 Kjørte lenge med xenon i grøftelys, men selv om jeg ikke fikk problemer verken teknisk, eller på EU-cuntroll, må jeg si meg enig i at det blender en del.Gikk over til 50w led pærer som ble anbefalt i LED tråden, topp stemning. Reef89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw 116i Skrevet Mars 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2014 Takk for en supert svar! Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Mars 8, 2014 Share Skrevet Mars 8, 2014 Jeg kjører med LED 80w CREE, de lyser fett! Må bare kode bort feilmelding så slipper du motstand og det der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw 116i Skrevet Mars 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2014 Hvordan koder man bort feilmelding i grøftelysa a? Bmw e87 05modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 8, 2014 Share Skrevet Mars 8, 2014 Hvordan koder man bort feilmelding i grøftelysa a? Bmw e87 05modell http://bimmers.no/topic/690841-den-store-diagnose-tr%C3%A5den-oppdatert-180313/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rimol1993 Skrevet Mars 9, 2014 Share Skrevet Mars 9, 2014 Kjøpte faktisk hvite halogenpærer fra en norsk forhandler. Kjøpte 6000k av erfaring med at halogen er ofte gulere enn hva de sier, og 6000k er omtrent samme fargetemperatur som orginale xenonlys Så jeg ville absolutt ha gått fot led eller halogen, da xenon bare blender og irriterer andre folk noe grønnjævlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mars 9, 2014 Share Skrevet Mars 9, 2014 kjør på med 6000k xenon. drit i ka alle andre sier. heller xenon enn led. lovlig? nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå