Eivinos Skrevet Mars 9, 2014 Share Skrevet Mars 9, 2014 Hei. Har tenkt og skaffe meg en e46 m3 etterhvert. Og har planer om ett kit fra esstuning.Så har noen erfaringer på hva bilen bruker på mila med feks 550hk kittet? Vil ha dette som bruksbil og det er litt kjipt hvis den suger unna 2 liter på mila på langkjøring... Eivind Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Mars 9, 2014 Share Skrevet Mars 9, 2014 Har du råd til en M3 som bruksbil med presse, så har du råd til 2 liter mila også Marionette, johnja, thomascr og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 9, 2014 Share Skrevet Mars 9, 2014 Det styrer du med høyrefoten. Den bruker nok tilnærmet like mye som original ved rolig kjøring, men litt mer ved aktiv kjøring. D.Toft reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mars 9, 2014 Share Skrevet Mars 9, 2014 Hei. Har tenkt og skaffe meg en e46 m3 etterhvert. Og har planer om ett kit fra esstuning. Så har noen erfaringer på hva bilen bruker på mila med feks 550hk kittet? Vil ha dette som bruksbil og det er litt kjipt hvis den suger unna 2 liter på mila på langkjøring... Eivind Ved normal vanlig kjøring Bruker Bilen Mindre enn orginalt dama Bodde i Lillehammer når Jeg hadde den Ene Min Med 550kit å Da var den Nede i 0,7 på Mila opp å Ned der at M3 bruker Mye Bensin er tull. Di Ligger på 1.2 på Blanda kjøring å Det gjør Også En 320. Å Anbefaller på det sterkeste ess!! Har hatt to M3 med dette Kittet å Det fungerer helt Rått!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivinos Skrevet Mars 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2014 Ved normal vanlig kjøring Bruker Bilen Mindre enn orginalt dama Bodde i Lillehammer når Jeg hadde den Ene Min Med 550kit å Da var den Nede i 0,7 på Mila opp å Ned der at M3 bruker Mye Bensin er tull. Di Ligger på 1.2 på Blanda kjøring å Det gjør Også En 320. Å Anbefaller på det sterkeste ess!! Har hatt to M3 med dette Kittet å Det fungerer helt Rått!! Wow! Så moro. Enda en grunn til at jeg må skaffe meg en. Ja ville valgt ess. Har ringt og pratet med de og fått litt info om hvordan bilen ville tåle dette, og det var vist ikke noe problem:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kortsluttning Skrevet Mars 10, 2014 Share Skrevet Mars 10, 2014 Har du råd til en M3 som bruksbil med presse, så har du råd til 2 liter mila også Det vil si at det er mye deler som ryker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Mars 10, 2014 Share Skrevet Mars 10, 2014 Jeg brukte ca 0,9 på langkjøring med min. Sikkert mulig å bruke mindre. Hadde 500+ i min bil. På banekjøring vet jeg ikke hva den gikk på, men det randt gjennom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Mars 11, 2014 Share Skrevet Mars 11, 2014 Det vil si at det er mye deler som ryker? Vet ikke helt hvordan du kom med spørsmålet til det jeg skreiv, men om en bil bruker mye på mila ryker vel ikke flere deler som ryker enn vanlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kortsluttning Skrevet Mars 11, 2014 Share Skrevet Mars 11, 2014 Vet ikke helt hvordan du kom med spørsmålet til det jeg skreiv, men om en bil bruker mye på mila ryker vel ikke flere deler som ryker enn vanlig? Kjøper du en m3 så er den dyrere, men du får jo også mere igjen får den. Så tenkte du mente at den var dyr i drift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Mars 11, 2014 Share Skrevet Mars 11, 2014 Kjøper du en m3 så er den dyrere, men du får jo også mere igjen får den. Så tenkte du mente at den var dyr i drift Poenget hans er, at kjøper du en dyr bil. Må du har råd til å bruke\vedlikeholde den. Det ryker ikke flere deler en vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Mars 12, 2014 Share Skrevet Mars 12, 2014 Det styrer du med høyrefoten. Den bruker nok tilnærmet like mye som original ved rolig kjøring, men litt mer ved aktiv kjøring. Flere som er enige med deg i dette: http://youtu.be/JmxUsGiGp3w?t=3m32s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå