Gå til innhold

Tråden om E38


APedersen
 Share

Anbefalte innlegg

har dessverre ikke noe av det du trenger, pedersen.     koed har jo endel brukt da så kan være greit å se litt der. evt ebay :  ) 

 

 

ang vindusheisen bak så er det veldig kurant å bytte faktisk,  har gjort det selv.   bare å spør om det er noe.  

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har dessverre ikke noe av det du trenger, pedersen.     koed har jo endel brukt da så kan være greit å se litt der. evt ebay :  ) 

 

 

ang vindusheisen bak så er det veldig kurant å bytte faktisk,  har gjort det selv.   bare å spør om det er noe.  

 

 

Okei, jeg finner nok det jeg trenger ved hjelp av Ebay og Koed ja :)

 

Takk, setter pris på det! Så faktisk den videoen i går :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I sammenheng med å selge den andre telefonmodulen jeg har i og med at det ikke er rett, så lurer jeg litt på om den faktisk er i orden. Det stod jo selvfølgelig det i annonsen og selgeren er en høyt rate'a bruker som selger ekstremt mye bildeler til BMW, Mercedes etc.

 

Nummer: BMW 84.11-8384149

 

post-62858-0-01299600-1401475683_thumb.j

 

Og den originale har nummer: BMW 84.11-8360235

 

Men den har jo feil BMW-nummer i forhold til den jeg har originalt i min bil, men så lurer jeg på om det er sånn dem skal oppføre seg når dem er feil. Sikringen smalt jo med den originale telefonmodulen min, så den er jo ødelagt. Så satte jeg i den "nye" modulen og en sikring (usikker på nummer, men er den i bagasjerommet som heter "telefon"), den har holdt seg siden og når jeg trykker på den runde knappen på telefonrøret i midtkonsollen, blir det lys i ca 1-2 sekunder før det slår seg av igjen. Det samme skjer også med MID'n, og med den andre modulen reagerte den ikke engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker å kjøpe nye dempere til både panser og bakluke, og må bare forsikre meg om at disse passer?

 

http://www.ebay.com/itm/150794454500?_trksid=p2055119.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

 

http://www.ebay.com/itm/110985975581?_trksid=p2055119.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

 

-

 

Forresten, noen som har en side jeg kan sjekke delenr på? Altså alle forskjellige deler på bilen, til fordel for senere anledning.

 

 

handla slike til bagasjeluka selv. (de passer 728 96mod da ivaffall :P)

 

fikk de idag, funket fett, tilogmed org bmw merking på de :)

 

DSC_0841.jpg

 

DSC_0840.jpg

 

nå slipper jeg at den slenger seg nedpå med et klask og så blir dratt ned av mekanismen, :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

handla slike til bagasjeluka selv. (de passer 728 96mod da ivaffall :P)

 

fikk de idag, funket fett, tilogmed org bmw merking på de :)

 

DSC_0841.jpg

 

DSC_0840.jpg

 

nå slipper jeg at den slenger seg nedpå med et klask og så blir dratt ned av mekanismen, :)

 

Nice! Skal bestille snarest, mine er ganske ferdige :P Skal også bestille til panseret!

 

Forresten har du link til de du kjøpte? Handla på Ebay ja?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...