Gå til innhold

Tråden om E38


APedersen
 Share

Anbefalte innlegg

null problem å ettermontere dette.   noen  sier det ligger strøm fram andre ikke...

 

ettermonterte elseter i min e39, der var det ikke lagt fram fra før.  så jeg la en 30a kurs rett fra batteriet.  lurte kabelen fram under teppene.  jord ordnet jeg under setene bare.

 

er selvfølgelig litt proffere å få det i den originale sikringsboksen osv. det ville jeg gjort om jeg hadde gjort det igjen..!

 

skal du ha memory derimot blir det mye arbeid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Heller ikke varme skjønner du, men har luftputer:-D.. Memory trenger jeg ikke.. Er så keen på de contour stolene, istede for vanlig sportsseter fra en E39.. Hva ligger dem i pris? eventuelt, er det noen som har det liggenes i grå skinn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E39 sport stolene passer rett inn. Er veldig gode de også! Tru nesten jeg jeg liker de bredere.

Jeg er ikke bred nok for contour-setene så jeg får ikke skikkelig side-støtte av de :-P

Er sikkert litt lettere å finne E39 stolene da.

Hvilken interiørfarge har du da? Ligger ett sett to-farget grå (countur) billig på finn nå!

Hvilken årsmodell har du foresten? Er ett skille på 9/99 der. Pluggene er forskjellige men det kan kobles om i tilfelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, skulle helst hatt med den bøybare ryggen, syns den er kler E38 bedre enn sportsetene fra E39.

Så, jeg som er så tynn og slank, jeg burde egentlig gått for E39 sportsetene for å få full sidestøtte?...

 

Min er 2001 model, Har hørt om at pluggene er forskjellig.. Men det er vel minste problem, så lenge jeg finner stolene =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...