janerik171187 Skrevet Mars 12, 2014 Share Skrevet Mars 12, 2014 må nesten ha originalt hengerfeste med lokk i fangeren jeg. koster vell litt nytt, men burde være mulig å få tak i brukt. så det lå en plugg bak ene baklykta, vet du kansje om denne er for strøm til kroken? -eller må man trekke kabler til lysmodulen eller noe slikt? 740n kan trekke 2175 ihht vognkortet iallefall. Titta igrunn etter brukt avtagbart, men fant ikke komplett et så ble nytt til 3 da, men er 2 bolter så er kroken borte og dekselet til avtagbart passer. så spørs om det er verdt en 7k ekstra for å ta av kroken enklere (var ca 10k for nytt avtagbart) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2014 Er 1975kg 728i kan trekke ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mars 12, 2014 Share Skrevet Mars 12, 2014 Noen som vet om det går av å godkjenne 728ia med 2100kg eller mer? Ser kroken tåler det ivaffall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet Mars 12, 2014 Share Skrevet Mars 12, 2014 Var inne på den siden først å kikka, men så litt shabby ut så gadd ikke linke den, hehe Men forskjellen på carbon og silver, er det bare at en av dem er en forbedra versjon? Vet ikke hva forskjellen er, men de virka ihvertfall seriøse og profesjonelle når jeg handla hos dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2014 Hehe Er mange tilfeller hvor en oppussing av nettsiden hadde gjort susen for salg! Steinhar reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2014 Så nettopp filmen "Ride Along", og der dukka det jammen ikke opp en E38! Ganske tøft i en film fra 2014! Er jo også E38 i Transformers 2, Transporter 2 og en av Bond filmene, mye E38 i filmer Skårholen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Mars 12, 2014 Share Skrevet Mars 12, 2014 Henta meg E38 her om dagen 735iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2014 Nice! Lag tråd eller post bilder her da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Mars 12, 2014 Share Skrevet Mars 12, 2014 Noen bilder Skal ha den til shining på lakk og karosseri nå snart. Kommer vell en tråd etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2014 Tøft Greit utstyrt ser det ut som, gleder meg til å se mer! Har eieren før ettermontert skjerm og ratt selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Mars 12, 2014 Share Skrevet Mars 12, 2014 Nei det er orginalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2014 Ahaa, ser bra ut da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mars 13, 2014 Share Skrevet Mars 13, 2014 denne? http://www.autodb.no/bil/view/1661976 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Mars 13, 2014 Share Skrevet Mars 13, 2014 Nei. Jeg har jo en bensin v8. Men den var farlig lik D.Toft reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet Mars 13, 2014 Share Skrevet Mars 13, 2014 Taksten på reprasjonene ble over 150k.. Jævla dyre biler å få deler til desverre, så har gått med hodet i asfalten i hele dag. Det var helt til jeg kjøpte en strøken delebil for en betydelig mindre sum enn taksten! Hell yeah! Gleder meg til dette er i orden! APedersen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå