hermanoo90 Skrevet Mars 23, 2014 Share Skrevet Mars 23, 2014 Woho, endelig en tråd om E38, her kan jeg mase mye hehe Hvilke baklykter er finest? Har sprekk i mine originale baklykter. Er en 1998 modell, svart bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 23, 2014 Share Skrevet Mars 23, 2014 Orginale facelift med hvit blinklys er finest syns jeg. Jeg har orginalt feste til avtagbart hengerfeste liggende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mars 23, 2014 Share Skrevet Mars 23, 2014 har du komplett hengerfeste liggende? intr i å selge det el? Har braketten som skrus fast i baken på bilen på innsiden av fangeren. har ikke kroken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mars 23, 2014 Share Skrevet Mars 23, 2014 Orginale facelift med hvit blinklys er finest syns jeg. Jeg har orginalt feste til avtagbart hengerfeste liggende. Disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 23, 2014 Share Skrevet Mars 23, 2014 (endret) Jepp har du komplett hengerfeste liggende? intr i å selge det el? Har braketten som skrus fast i baken på bilen på innsiden av fangeren.har ikke kroken.trenger den ikke selv nei Første treffet her er den jeg har liggende. Endret Mars 23, 2014 av Sjøbuse lagt til link Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mars 23, 2014 Share Skrevet Mars 23, 2014 Ser de koster 1800 kr fra koed (brukte) Er de virkelig så dyre? Stor forskjell på uorg og org? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 23, 2014 Share Skrevet Mars 23, 2014 Ja. Er litt forskjell. Men ikke mye. En jeg kjenner kjøpte kopier fra kina eller noe. De passet prefekt. Men pærene sitter ikke så tight. så man ser svart rundt pærene. Eller så er glasset mye klarere. Man ser hvertfal det svarte mye bedre. disse. vs orginal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mars 23, 2014 Share Skrevet Mars 23, 2014 Hmm, jammen meg ikke lett det her altså .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 23, 2014 Share Skrevet Mars 23, 2014 Sikkert ikke så mange som vil se forskjel. Bare jeg som er ekstra syk i hodet når det gjelder E38 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mars 23, 2014 Share Skrevet Mars 23, 2014 Haha ! Nei synes nok original ser finest ut. Får man noe feilkoder eller er det andre koblinger når man bruker facelift lykter på en preface, eller er alt helt likt? (sorry, må ha ting med teskje ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 23, 2014 Share Skrevet Mars 23, 2014 Alt er likt. bare ytterste plastglasset som er forskjellig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2014 Original er uten tvil penest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mars 23, 2014 Share Skrevet Mars 23, 2014 Jeg er dum, og må ha ting med teskje. Jeg har kjøpt en E38 728 Preface 1998 modell. Den har kasettspiller, og ingen cd veksler bak. Har kjøpt FM sender som midlertidig løsning. Ønsker: Bytte ut høyttalere med noe bedre elementer. (regner med at dette er rett frem) AUX tilkobling. Hvordan får jeg AUX? Link: http://bimmers.no/topic/779443-hermanoos-e38-728-ia/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mars 23, 2014 Share Skrevet Mars 23, 2014 helt klart disse på svart bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oajakob Skrevet Mars 24, 2014 Share Skrevet Mars 24, 2014 Har to stk originale baklykter med blanke blinklys liggende om du er intressert i å kjøpe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå