hermanoo90 Skrevet Mars 24, 2014 Share Skrevet Mars 24, 2014 Har to stk originale baklykter med blanke blinklys liggende om du er intressert i å kjøpe... PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oajakob Skrevet Mars 24, 2014 Share Skrevet Mars 24, 2014 har også mk3 navi til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oajakob Skrevet Mars 24, 2014 Share Skrevet Mars 24, 2014 mk3 navi (nyeste softwareversjon v32) med originalt 2012 kart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2014 100% Steinhar og hermanoo90 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mars 28, 2014 Share Skrevet Mars 28, 2014 hmm.... min for/imot facelift tippet ett hakk mot facelift igjen. klarer aldri å bestemme meg synes sort e38 kler pre-face også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2014 Haha Samme her, konkluderer bare med at jeg liker begge, enkelt og greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 9, 2014 Forfatter Share Skrevet April 9, 2014 Dette er noe av det råeste jeg har sett av felger.. Og med tanke på at Style 15, som felgene er bygd på, er levert på E38 originalt gjør det helt ultimat Gleder meg virkelig til å se mer av denne.. hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet April 9, 2014 Share Skrevet April 9, 2014 Sweet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet April 9, 2014 Share Skrevet April 9, 2014 Får vi se det samme på din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 10, 2014 Forfatter Share Skrevet April 10, 2014 I wish! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 10, 2014 Forfatter Share Skrevet April 10, 2014 Ikke faen om jeg finner den grønne der noen plass på nettet, tror jeg må lage en tråd på stanceworks-forumet for å finne den.. Lurer på hva det kommer på om man skal få produsert noe slikt av felger selv Steinhar reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet April 10, 2014 Share Skrevet April 10, 2014 Sikkert ikke billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 10, 2014 Forfatter Share Skrevet April 10, 2014 Hmm nei Men tror det der er "fake", ringen er bare satt utpå en Style 15 felg uten å være festet. Sikkert derfor man ikke finner noe ved søk på internett.. De fleste E38'er som skiller seg ut klarer man å søke seg frem til uten problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet April 10, 2014 Share Skrevet April 10, 2014 Ser ikke noe skruer på bildet hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 10, 2014 Forfatter Share Skrevet April 10, 2014 Hehe nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå