Clevion Skrevet Mars 12, 2014 Forfatter Skrevet Mars 12, 2014 Veldig stor også, fikk sjokk da jeg så det. Det mangler jo faktisk lakk der også, og det er ganske ille. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre, men det var ikke sånn da jeg satte fra meg bilen, og jeg er grisenøye på å se over bilen etter jeg har vaska, til og med LED lykt osv.
Hzh Skrevet Mars 12, 2014 Skrevet Mars 12, 2014 klag, siden den stod der i 3måneda, vasket dem ikke bilen for deg ? skal jo bare mangle at dem vasker bilen skikkelig, er jo bare kundeservice de stygg skade du hadde fått ja..
Clevion Skrevet Mars 12, 2014 Forfatter Skrevet Mars 12, 2014 Skal ta det opp med dem til mandagen, da er jeg ferdig på jobb før de drar for dagen. Utfra hva fattern sier er det mest sannsynlig ingenting de kommer til og gjøre med det, men som sagt så var ikke bilen sånn da jeg satte den fra meg, og jeg fikk den ikke igjen som da jeg satte den der. Elendig kundeservice spør du meg, men de driter vel i hva som skjer med bilen.
Quadraiz Skrevet Mars 12, 2014 Skrevet Mars 12, 2014 Antispinn blinker på min bil også, det er en 325 E91 som er chippa 250hk/510nm. Merker det godt på våt veg, har vel noe med vinterdekk og gjøre ja..
Clevion Skrevet Mars 12, 2014 Forfatter Skrevet Mars 12, 2014 Antispinn blinker på min bil også, det er en 325 E91 som er chippa 250hk/510nm. Merker det godt på våt veg, har vel noe med vinterdekk og gjøre ja.. I see. Blir nesten nødt til å vente med sommerhjul, er meldt fine minusgrader denna uka og et stykke framover
Clevion Skrevet Mars 14, 2014 Forfatter Skrevet Mars 14, 2014 Har satt på sommerdekk nå og antispinn lampa blinker ikke som den gjorde med vinterdekk. Dessverre er dekka utslitte så vibrerer litt under kjøring, men har bestilt fire nye DUNLOP Sport Maxx som blir montert til tirsdag Reef89 reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå