320Schanke Skrevet August 15, 2015 Skrevet August 15, 2015 Heisann. Kan muligens være interessert i 325'n. ☺ Er den bra for rust nå eller? Send meg pm så kan vi snakke om pris og memre der. ☺
santho96 Skrevet August 17, 2015 Forfatter Skrevet August 17, 2015 318tds next med andre ord Hørte du noe mere med han som hadde 168mm diff med brems? Hehe, finner jeg en 318tds som ikke er rusta opp og ikke for høy km. Så skal du ikke se bort i fra at jeg ender opp med en. Heisann. Kan muligens være interessert i 325'n. ☺ Er den bra for rust nå eller? Send meg pm så kan vi snakke om pris og memre der. ☺ Hei! Jeg vil si den er ganske ok for rust med tanke på alder og km, men rust finnest f.eks i bunnen av noen av dørene, noen flekker på bakluka og ellers rundt om utvendig på bilen. Jekkfester bak er akkuratt fikset (nytt stål), kanaler er god. Og Jekkfester foran er fullt brukbare og i normal stand. Send meg en pm om du lurer på mer! Har jo alltids bruk for en vinterbil, santho Hehe, ja burde ikke utsette 325`n din for vinteren Nyheim reagerte på dette 1
santho96 Skrevet September 5, 2015 Forfatter Skrevet September 5, 2015 Har da fått opplevd noe av det værste som finst, mer info sjekk ut linken: http://www.detailersclub.no/forums/topic/25358-h%C3%A6rverk-p%C3%A5-bil-oppripping-med-n%C3%B8kkel-langs-hele-siden/ Kom gjerne med innspill til hvor man kan få reparert dette rimelig og sikkelig ? (Gjerne i Ålesund)
hsd Skrevet September 5, 2015 Skrevet September 5, 2015 (endret) Våtslip med 2500/3000. Poler med skikkelig roterende maskin og grov pad/polish. Er du ikke happy så ta turen til Ødegaard lakk, regner med dem anbefaler å lakke hele siden. Tenker det koster deg 3-4000 om du gjør det selv. Endret September 5, 2015 av Håskjold
santho96 Skrevet September 5, 2015 Forfatter Skrevet September 5, 2015 Tenkt å reise på alle lakk bedriftene i nærheten å få pris overslag på jobben først. Om det blir for dyrt som det sikkert blir, kommer jeg kanskje til å prøve med denne https://bilpleiekongen.no/produkt/turtle-scratch-repair-kit/ og våtslipping som du sier + rubbing +grov polish og hele veien oppover. Blir jeg ikke fornøyd får jeg vurdere lakk bedrift, eller kanskje få en kompis til å lakkere om vi får leid / laget oss lakkbås så våtslippe og rubbe opp. Jævlig surt uansett!
santho96 Skrevet September 8, 2015 Forfatter Skrevet September 8, 2015 Pris på å få lakkert opp på lakk verksted: Centrum skade og lakk - ca 15 000 kr Ødegård Lakk og karosseri - 13 100 kr Auto Lakk - 11 000 kr Arnes Bil 10 000 kr
santho96 Skrevet September 20, 2015 Forfatter Skrevet September 20, 2015 (endret) Hei, beklager for dårlig med updates! Har fått sendt bort bilen til lakkering, og fått den igjen! Den ble sendt bort til en privat person som har er utdannet lakkerer og oppretter, som har jobbet som billakkerer i 15 år og var med i NM i 97 (2.plass)! Jeg demontere detaljer, og han tok seg av pussing og lakkering. Bil ble lakkert inn på ødegårdlakk sine lokaler, siden han som lakkerte bilen for meg har gode kontakter! Ble et rene merke på panser, ujevnheter på grillramma og 2 sår på døra som han ikkje hadde funnet da han sparklet så dette vil bli lakket på nytt! Ellers er ripa fra nøkkelen helt fjernet Bmw E36 325i - Har blitt solgt! Så da har jeg kun E36 Coupe som blir å gjør helt komplett gjennom vinteren har endel planer som skal gjennomføres! Har også kjøpt meg en Audi A3 1.9Tdi bruksbil Bilder: -E36 325 solgt, eieren fikk på nye felger etter 2 dager -Audi A3 1.9 TDi 2004-Demontering -Klar til å sendes bort -Grov slipt og sparklet og grunnet. Endret September 20, 2015 av santho96
MrBrum Skrevet September 20, 2015 Skrevet September 20, 2015 Husk at onkel POLITI gir deg bot med skiltet vinduet. Var ikke meningen å være moraliserende. Bare info ut fra egen erfaring.
santho96 Skrevet September 21, 2015 Forfatter Skrevet September 21, 2015 Husk at onkel POLITI gir deg bot med skiltet vinduet. Var ikke meningen å være moraliserende. Bare info ut fra egen erfaring. Tenkte meg de ville gi det ja! har en kompis som har kjørt med skiltet i ruta i rundt 7 måneder nå på mx5`n sin Årsaken til at det ligger i ruta fortsatt er fordi jeg kjøpte nytt skilt p.g.a ville ikke ha ekstra hull i skiltet når jeg bytta til M3 fanger. Da jeg kom med det nye skiltet ut til bilen, så var den ripa opp og siden den gang har den bare blitt stående i garasja og frakting til og fra lakk! Blir vel å lage til skru hull og montere om ei ukes tid når bilen er har herdet mer!
santho96 Skrevet September 28, 2015 Forfatter Skrevet September 28, 2015 Noen som har tips til forbedringer som kan gjøres ? -Skal shine opp org speilene å få montert de. -Resturere Work vs felgene (tips til farge i senteret ?)
BjornarHS Skrevet Oktober 1, 2015 Skrevet Oktober 1, 2015 (endret) Gull eller mørkegrått senter hadde kansje kledd denne bilen? Endret Oktober 1, 2015 av BjornarHS
santho96 Skrevet Oktober 2, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2015 Gull eller mørkegrått senter hadde kansje kledd denne bilen? Har tenkt tanken på mørkegrått, men føler det begynner å bli for oppbrukt! Gull kunne ha kledd bilen ja, men er litt redd for at det skal bli for harry / rart Liker de i mørke grått bedre
santho96 Skrevet Oktober 6, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2015 Har gått innkjøp av diverse gromme deler til bilen! -Nardi drifteratt (er egentlig ikkje så fan av drifte ratt, men dette ratt var gjennomført og godt å holde samt kommer fra Nardi) -M3 oversize HR stabstag foran og bak, på hele 28mm foran og 24mm bak. Med polyforinger -Poly foringer til motor og gir fra AKG -Tårnavstiver foran og bak. Holder forøyeblikket å fjerne litt rust i panser skjøyten! Har fått igjen bilen fra lakkering, flere bilder kommer etter en vask og voksing av bilen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå