Gå til innhold

OBS svindel FINN-kode: 46954602 HVIT E61 520d touring

stig.
 Share

Anbefalte innlegg

Men du må da virkelig værepå bærtur her??

"hei denne bilen er det masse svindel med! Men skal du finne ut hvorfor, så søk biltilsynet også får du nr til forrige eier også ringer du han fordi jeg ikke orker å skrive alle feilene, jeg bare skrive masse annet svada istedet"

Ha en fin dag mister :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du må da virkelig værepå bærtur her??

"hei denne bilen er det masse svindel med! Men skal du finne ut hvorfor, så søk biltilsynet også får du nr til forrige eier også ringer du han fordi jeg ikke orker å skrive alle feilene, jeg bare skrive masse annet svada istedet"

Ha en fin dag mister :)

Du skalle!

Har du i det hele tatt lest det jeg har skrevet?.

Det står om div feil og mangler (som jeg husket) å det faktum at selger har prøvd og skjule tidligere eierforhold og det at kjøpet på bilen har blitt hevet en gang tidligere.

Lær deg å lese!

MISTER ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit nå i om stig ikke sier hva mer som var galt med bilen, den hadde mangler, eier opplyser ikke om det, og vis en ny eier evt. finner ut av disse feilene, så får han garantert heva kjøpet, i klartekst blir IKKE den bilen solgt med mindre ny eier er opplyst om feil og mangler, og vis man ringer selger og spør om det som er nevnt over og han unnlater seg å svare, så burde man jo lukte ugler i mosen. Ferdig diskutert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal man opplyse om svindel og/eller forsøk på svindel bør (må) man ha kilder som underbygger påstanden om at dette faktisk er tilfellet. At selger ikke har informert om hvor mange tidligere eiere (med viten og vilje eller ikke) anses ikke som særlig relevant informasjon, ei heller at bilen har blitt kjøpt tilbake etter en tvist (?). Feil og mangler han kjenner til og/eller burde kjenne til er derimot noe annet og skal/bør opplyses, så langt det lar seg gjøre. Så lenge det ikke fremgår slik dokumentasjon har ikke denne tråden noen særlig hensikt. Da kan alle legge ut en svindeltråd om vedkommende de ikke liker og deretter få de svertet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at du legger ut en varsko stig.! Hadde jeg vært interessert i nevnte bil ville jeg undersøkt grundigere dersom jeg hadde lest denne tråden; og det er nettopp det stig. ønsker å formidle. Direkte unødvendig å hakke på trådstarter for lite info om saken. Skal du kjøpe bilen undersøker du grundigere og tar ikke andres ord for god fisk uten håndfaste bevis. Dette var en heads up; ta det for det det er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...