WickedWheels Skrevet Mars 29, 2014 Skrevet Mars 29, 2014 Hallo, jeg kjøpte nylig en e46, og forrige eier sier bilen er helt orginal, noe som jeg ikke tviler på med tanke på att han var en mann godt oppi åra. men jeg har aldri sett en lignende fanger på en e46 før, og andre like biler har ikke samme fanger som jeg har på min. så er det noen som har peiling på hvilken type fanger jeg har på??
MagnusHN Skrevet Mars 29, 2014 Skrevet Mars 29, 2014 Mtech 1 heter den Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
WickedWheels Skrevet Mars 29, 2014 Forfatter Skrevet Mars 29, 2014 ja, den ser sånn her ut. men er det no ''special edition'' bil eller er det bare fangeren som de har satt på. med tanke på andre ting som kanskje ikke er helt standard med bilen. er ikke så veldig kjent med BMW siden dette er min første så hvet ikke hvordan det egentlig skal se ut til det minste detalj
WickedWheels Skrevet Mars 29, 2014 Forfatter Skrevet Mars 29, 2014 jeg har ikke peiling i det heletatt, men ville det ikke ha hvert merka noe seted som i f'eks vognkortet hvis det var en spesiell utgave av bilen ?
hsd Skrevet Mars 29, 2014 Skrevet Mars 29, 2014 jeg har ikke peiling i det heletatt, men ville det ikke ha hvert merka noe seted som i f'eks vognkortet hvis det var en spesiell utgave av bilen ? nei, men du finner det nok i ekstrautstyrslista.
WickedWheels Skrevet Mars 29, 2014 Forfatter Skrevet Mars 29, 2014 finner ikke ekstrautrysrlista i bilen, skulle da tro at den er med i mappa til vognkortet
hsd Skrevet Mars 29, 2014 Skrevet Mars 29, 2014 man skulle tro det, men det skjer somregel aldri søk etter diy for å finne liste digitalt, så bare gjør du som det står i guiden. Ligger mange bare her på bimmers hvor man benytter de siste sifrene i understellsnummeret.
Kvasi Skrevet Mars 29, 2014 Skrevet Mars 29, 2014 Originalt utstyr på din bil; Modellbezeichnung: 316iAusführung: EuropaTypschlüssel: AL11E-Code: E46 (4)Karosserie: LimousineLenkung: linksTüren: 4Motor: M43/TU - 1,90l (77kW)Antrieb: HeckantriebGetriebe: manuellAußenfarbe: Topasblau Metallic (364)Innenraum: Stoff Laser/anthrazit (G7AT)Produktionsdatum: 07.03.2001Werk: München Code Serienausstattung Standard EquipmentS548AKilometertacho Kilometer-calibrated speedometerS851ASprachversion deutsch Language version GermanCode Sonderausstattung Optional EquipmentS226ASportliche Fahrwerksabstimmung Sports suspension settingsS255ASport-Lederlenkrad Airbag Sports leather steering wheelS302AAlarmanlage Alarm systemS320AEntfall Modellschriftzug Deleted, model letteringP337AM Sportpaket M Sports packageS428AWarndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kitS438AEdelholzausführung Fine wood trimS441ARaucherpaket Smoker packageS464ASkisack Ski bagS473AArmlehne vorne Armrest frontS481ASportsitz Sports seatS494ASitzheizung Fahrer/Beifahrer Seat heating driver/passengerS495ADreipunktgurt u. Kopfstütze hinten Mitte 3-point belt and headrest, center rearS502AScheinwerferreinigungsanlage Headlight cleaning systemS520ANebelscheinwerfer Fog lightsS522AXenon-Licht Xenon LightS534AKlimaautomatik Automatic air conditioningS550ABordcomputer On-board computerS662ARadio BMW Business CD Radio BMW Business CDS715AM Aerodynamikpaket M Aerodynamics packageS760AHochglanz Shadow-Line High gloss shadow lineS775ADachhimmel anthrazit Headlining anthraciteS785ABlinkleuchten weiss White direction indicator lightsS788ABMW LM Rad Individual BMW LA wheel, IndividualS842AKaltland-Ausführung Cold-climate versionS850AZusätzl. Tankfüllung Export Additional Export tank fillingS863AHändlerverzeichnis Europa Retailer Directory EuropeS888ABordliteratur dänisch On-board vehicle literature DanishS896ATagfahrlichtschaltung Daytime driving light switchS925AVersandschutzpaket Transport protection package
hsd Skrevet Mars 29, 2014 Skrevet Mars 29, 2014 Som det står i lista til Kvasi: M Aerodynamikpaket M Aerodynamics package
WickedWheels Skrevet Mars 30, 2014 Forfatter Skrevet Mars 30, 2014 ja hadde visst M Sports package også får google meg litt videre med hvilke deler det innebærer men tusen takk for alle svar!
TRF Skrevet Mars 30, 2014 Skrevet Mars 30, 2014 Akkurat et samme som på m sport 2. Med så mye m sport 2 kopier ute å går er det egentlig mer classy med m sport 1 på disse.
WickedWheels Skrevet Mars 30, 2014 Forfatter Skrevet Mars 30, 2014 ja fordi jeg hadde tenkt og sette på en M3 fanger, men etter jeg fan litt mere ut at den jeg har faktisk ikke er orginal og som etter jeg har fått med meg relativt sjeldent så tror jeg faktisk att jeg holder meg til m sport 1 fangeren min men jeg prøvde og lese meg litt opp på hvilke andre deler osv, som fulgt med i M sports package og M aerodynamics package, og nermeste jeg fant var her http://www.bmw.com/com/en/owners/accessories/accessoryfinder/finder.html?model=F30&cat=1009 men det ga ikke sånn sertlig bra info om hva MIN bil hadde, bare hva du får hvis du kjøper det på ett verksted i dag ''/
WickedWheels Skrevet Mars 30, 2014 Forfatter Skrevet Mars 30, 2014 føte ikke det var så mye og hente derifra med hva min bil hadde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå