williamthomas Skrevet Juni 30, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2015 Da er bilen endelig tilbake fra lakkering og firehjulskontroll. Det som ble lakkert var panser, frontfanger og front nyrene. Her noen bilder Måtte også kutte i bakskjermen for å få plass til to rør. Ble overraskende bra til å bli målt med øyemål. Skal være rent Installerte også org. M-girkule med lys. Nå gjenstår det bare godkjenning av senkesett og eksos på Fredag, så er det EU-kontroll på mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 30, 2015 Share Skrevet Juni 30, 2015 Nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamthomas Skrevet Juli 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2015 Nice Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamthomas Skrevet September 6, 2015 Forfatter Share Skrevet September 6, 2015 Etter at bilen ikke ble EU-godkjent pga Airbag lampe og check engine lyste ble bilen satt på verksted i starten av august. Det viste seg at de fant bare flere og flere feil i elektronikken i bilen, så bilen sto der i nesten 1 mnd..... ble ikke billig.... Men forrige uke var bilen ferdig og EU-godkjent med godkjent senkesett og den går so en drøm. Har kjørt den 1500km på litt over en uke nå og det er som å kjøre en ny bil. Null risiting i ratt og hjulene er perfekt balansert Her er noen stemningsbilder. Videre planer er å få nye skilter istedet for de plastikk skiltene. Strøken under ivertfall Peak reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 7, 2015 Share Skrevet September 7, 2015 Hørtes ikke billig ut, nei, men godt å ha den i stand! Grattis med godkjenning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamthomas Skrevet September 7, 2015 Forfatter Share Skrevet September 7, 2015 Hørtes ikke billig ut, nei, men godt å ha den i stand! Grattis med godkjenning Takker, godt å endelig få skilter på den igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin94 Skrevet September 7, 2015 Share Skrevet September 7, 2015 Bra den er i go stand igjen da! Den er bra strøken bilen din ass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
santho96 Skrevet September 8, 2015 Share Skrevet September 8, 2015 Grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamthomas Skrevet September 9, 2015 Forfatter Share Skrevet September 9, 2015 Bra den er i go stand igjen da! Den er bra strøken bilen din ass Deilig at det ikke er noe galt med den lenger \ Er strøken nå ja, men mangler rekkesekser lyden du har Grattis! Takker, nå skal det kjøres! Robin94 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamthomas Skrevet November 24, 2015 Forfatter Share Skrevet November 24, 2015 Da var det tid for en liten før-vinter update av ting som har blitt gjort siden høsten. bedre sent enn aldri Var å titta gjennom noen interiør bilder ev noen E36'er da jeg oppdaget at lysbryteren skal lyse i mørket (noe som jeg aldri hadde tenkt over). forsket litt på google og den lille pæren ble byttet, og så ble det lys Livet uten lamper som lyser i dashbordet er magisk. så var det tid for en oljeskift etter 9000km Så plukket jeg opp nye(gamle) e34 felger som sklei rett på vinterdekkene og resultatet ble overraskende bra BTW mistet skiltene foran en dag og måtte betille nye. fikk ikke samme bokstaver og tall... Siden jeg bor i Oslo (der de salter som et h*****) prøver jeg å vaske bilen ofte og stelle litt i hjulbuer og under bilen... hater salt Så videre planer er vel å komme seg gjennom vinteren uten noen vansker. BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet November 24, 2015 Share Skrevet November 24, 2015 De vinterfelgene der satt jo som et skudd på bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin94 Skrevet November 25, 2015 Share Skrevet November 25, 2015 Jeg å mangler lys inni lysbryteren, hvordan får man ut den delen så man får bytta pære? X) Sikkert enkel sak men jeg spør nå uansett ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamthomas Skrevet November 26, 2015 Forfatter Share Skrevet November 26, 2015 De vinterfelgene der satt jo som et skudd på bilen! Enig, sto på noen godt kantkjørte e46 5 eiker felger som ikke passet bilen. Kjøpte 5 felger uten noe kast eller sprekker til 1300kr. er godt fornøyd nå Jeg å mangler lys inni lysbryteren, hvordan får man ut den delen så man får bytta pære? X) Sikkert enkel sak men jeg spør nå uansett ;p Haha lurte på det her jeg å men fant en video på youtube som jeg fulgte: Husker ikke helt hvilken type pære det var , men hvis du søker litt på google finner du det ut. Robin94 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamthomas Skrevet Desember 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2015 Har planer om å sette på taktrekk da det forrige hang ned i hodet(veldig irriterende). Selvfølgelig er dette på hardtoppen og jeg ser etter semsket/alcantara stoff. Er det noen som vet hvor man får kjøpt det i Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Desember 9, 2015 Share Skrevet Desember 9, 2015 Har planer om å sette på taktrekk da det forrige hang ned i hodet(veldig irriterende). Selvfølgelig er dette på hardtoppen og jeg ser etter semsket/alcantara stoff. Er det noen som vet hvor man får kjøpt det i Norge? DSC02700.jpg Tror muligens kansje man får kjøpt slikt stoff på ebay, så kan man eventuelt trekke opp/lime selv. Eventuelt så hør med noen som driver møbelopptrekking..kansje de kan ha noe?.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå