Nytern Skrevet Mai 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2014 Satser på å ha de her før helga, de er ihvertfall i Norge Pris blir 150,- pr sett. Opp en 10'er, håper det går greit. Selger har skrudd opp prisen med ca 15kr settet. Frakt er 19,- for inntil 3 sett, ved kjøp av 4 sett eller mer dekker jeg porto. Er enda åpen for å sende ut sett med 4 forskjellige farger, evt 2 forskjellige for den saks skyld! Tar kontakt med de som har meldt sin interesse pr pm. Beivakongen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2014 Ai! Vanskelig å ta bilde av 9 forskjellige farger samtidig, men ok. Bare en teaser, returnerer med flere.Turkis/Aqua ser veldig like ut, men i det virkelige liv er det lett å spotte forskjellen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 11, 2014 Share Skrevet Mai 11, 2014 Fått dem i posten enda eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2014 Mjapp! Fikk dem i går etter mye om og men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 11, 2014 Share Skrevet Mai 11, 2014 Har du flere bilder? Hvordan ser de ut i dagslys? passer dem på sykkel-dekk-ventil-skruer? Kan de forsikres via forsikring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2014 Troll! Kan selvfølgelig tilby en rimelig forsikring, jobber med å få til et samarbeid med Gjensidige as we speak! ( ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Mai 12, 2014 Share Skrevet Mai 12, 2014 Trenger forsikring jeg åå Btw de terningene er det fra et vaag forum/side du bestilte eller ★sent from my wifi microwave★ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2014 Aldri!! Jeg frekventerer da ikke vagforumer, hva tar du meg for? Er vel blant de dyreste en får kjøpt, litt fordi disse er lagd av en kar i USA, ikke kinesiske barnehender Kristiansan'årn og RS-Heggem reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 12, 2014 Share Skrevet Mai 12, 2014 jaja får ta ett sett med de røde...men ser du har to stk på bildet...er det forskjellig farge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet Mai 12, 2014 Share Skrevet Mai 12, 2014 Orange til venstre og rød til høyre kansje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2014 Ai, dårlig bilde!Kanskje dette ble bedre? Og dette? Og bare for deg, Wicky! Dette er tredje året jeg rocker disse terningene, brukt de hele året på 4? forskjellige biler. Like fine, pleier bare å legge de i vaskebøtta når jeg vasker bilen Her, de samme terningene på vintermøkkete 1-serie: Men atte, hvis dere lurer på farger i dagslys og hvordan forskjellige farger ser ut på bil kan jeg godt fikse bilder av alle 9 fargene i bruk. Ute. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Mai 12, 2014 Share Skrevet Mai 12, 2014 For en service Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2014 Alt for dere! (Dessuten venter jeg på deler til E39, kjeeeeder meg) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Mai 15, 2014 Share Skrevet Mai 15, 2014 Kom et par ventilerhetter i dag, i morsom innpakkning. Meget fornøyd:D Ps. Fargene er gjenngitt rart pga kameraet Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet Mai 15, 2014 Share Skrevet Mai 15, 2014 Takk for kjapp service,ja gjerte på konvoluttn og Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå