Nytern Skrevet Juli 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2014 Dice or no dice? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juli 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2014 :wink: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Juli 27, 2014 Share Skrevet Juli 27, 2014 om noen er gira på hvordan det ser ut på fete kantfelger har jeg noen bilder her^^ si ifra om jeg skal færne bildene Nytern og Skårholen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juli 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2014 Hoi! Jeg må virkelig skru av varsling for ALLE nye innlegg på bimmers, går glipp av mye fint!Looking grrrrrreat! Bra kant! Bildene beriker tråden, jeg er beæret Kristiansan'årn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Juli 30, 2014 Share Skrevet Juli 30, 2014 hehe, jeg er en stoooor fan av kantfelg traff en fyr her om dagen med en e30 2,4td touring, i tecnoviolet. sa jeg hadde lilla terninger og han sa han skulle ha de... han ga meg 200 spenn i hånda og forsynte seg selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 1, 2014 Forfatter Share Skrevet September 1, 2014 Haha, genialt da! Opp en tur, fant igjen en noen sett før helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2014 Opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet November 18, 2014 Forfatter Share Skrevet November 18, 2014 Har da igjen noen sett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Desember 2, 2014 Share Skrevet Desember 2, 2014 Hva har du til meg da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Desember 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2014 Hoi! Bimmers! Her har jeg litt å ta igjen Jeg har følgende farger:Grønn Turkis Aqua Blå Oransje Tinted, dvs mørkegråe?! Gul Troor jeg har lilla et sted og, men det tør jeg ikke garantere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Desember 2, 2014 Share Skrevet Desember 2, 2014 Kan ta et sett med mørkegrå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mars 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2015 Opp! Har følgende farger: GrønnTurkisAquaBlåOransjeGul Kan selvfølgelig skaffe alt av farger, evt kan jeg sikkert få til noen spesialønsker og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå