S0lheim Skrevet April 20, 2014 Share Skrevet April 20, 2014 Hei å hopp, etter forespørsel har jeg bestemt meg for å lage en liten tråd om min Edition 33Kan jo starte med det spørsmålet jeg får oftest, Hva er Edition 33? Jeg bruker bare å si at det er en individual utgave bare som stasjonsvogn isteden for coupe og cab, men Edition 33 var BMWs feiring av 33 år som produsent av stasjonsvogn, hvor det ble laget etter hva jeg har blitt fortalt 999stk biler fordelt ut på 3 forskjellige farger,Silverstone Metallic, Le Mans Metallic og Estorilblau Metallic. dvs. 333stk av hver farge.Disse bilene ble levert med M47N 150hk diesel og er de absolutt siste du kunne kjøpe av E46 karosserietEllers så ble bilene levert med M-Sport 2 understell, velour-matter, setevarme og rails. Innvendig er det titan-fargede lister, dørlister med "edition 33", sømmene på rattet, håndbrekk, alcantara del skinn osv.alt dette matcher utvendig farge på bilen også er det sort taktrekk for å nevne noe. Min bilMin bil er nummer 2 utav de med fargen Estorilblau Metallic, elsker den fargen Bilen er 100% original, bortsett fra en "grusom" Rieger frontfanger (grusom i form av dårlig passform og skader) Det er originale M3 vinterfelger og noe ukjente greier som sommerfelger Hentet den i Molde området i Oktober 2013 og brakte den 140mil lenger nordNår jeg hentet den var den gådd 112 000km nå er den passert 125 000kmPlaner Bytte ut Rieger fangeren til en M3 fanger samt ta noe overflate rust som har kommet pga. dårlig passformBytte ut spilleren til en 16-9 sak, kom gjerne med forslag Bytte blinklysene forran da det ene har en lekkasje Se om jeg får støpt nye speilhus og fester i karbonfiberGjøre noe sprell med sommerfelgene, plastidip eller lignende, kom med forslag Få parklys i blinklysene (amerikansk stil) uten å få feilkode i instrumentet Omprogramere/chippe Bilder Har desverre ikke tatt noen kule bilder av bilen, så legger ut noen fra annonsen og noen som ble tatt på tur nordover og et og annet snapchat bilde Slenger ved noen bilder av min første bmw, 320D 2001 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet April 20, 2014 Share Skrevet April 20, 2014 Fyyy søren !!! Den fargen der er helt magisk!! Drømmebil spør du meg Følger helt klart med her mossing 92 og S0lheim reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet April 21, 2014 Share Skrevet April 21, 2014 Fantastisk pen bil! men versåsnill å skift den jallafangeren, ser jo den er uoriginal på 3 mils avstand, få på M-tech eller csl fanger, hadde blitt perfekt! S0lheim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S0lheim Skrevet April 21, 2014 Forfatter Share Skrevet April 21, 2014 Fantastisk pen bil! men versåsnill å skift den jallafangeren, ser jo den er uoriginal på 3 mils avstand, få på M-tech eller csl fanger, hadde blitt perfekt! Ingen fare, den skal bort Man kan jo ikke engang skru slepeøyet inn med den fangeren på Noen som har noe erfaringer korrosjon på festet til speilhuset? Hadde tenkt å støype hele greia i karbonfiber, men kom på at det kan bli litt av et sirkus å få til med tanke på alt som er inni speilene... Har lagt ut en annen tråd om aftermarked spillere til bilen og ble tipset om AVIN og Dynavin, etter å ha lest på denne siden http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=1012546)%20eller%20Dynavin%20(dynavin.com). må jeg si at jeg bikker mer over på AVIN, noen som har prøvd noen av disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S0lheim Skrevet April 21, 2014 Forfatter Share Skrevet April 21, 2014 Ble tilkalt på jobb idag, så utnyttet muligheten til å vaske bilen og ta noen bedre bilder samt at jeg nappet ut parklysene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet April 21, 2014 Share Skrevet April 21, 2014 Bil som med den rette kjærligheten kan bli fin. MEN du må få deg bedre kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet April 21, 2014 Share Skrevet April 21, 2014 Enig med PenguiN,med noen forbedringer (som du har planer om) blir denna så godt som perfekt i mine øyne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S0lheim Skrevet April 21, 2014 Forfatter Share Skrevet April 21, 2014 takker for det Hehe, hjelper ikke når kameramannen er håpløs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 22, 2014 Share Skrevet April 22, 2014 Pen bil.. Med litt små fiks så blir denne tipp topp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karolinef Skrevet April 22, 2014 Share Skrevet April 22, 2014 Har ikke sett e46 i den blåfargen før, men fin var den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S0lheim Skrevet April 22, 2014 Forfatter Share Skrevet April 22, 2014 Har ikke sett e46 i den blåfargen før, men fin var den! Takk for det Skal i utgangspunktet bare være produsert 333stk E46 stasjonsvogner med denne fargen, jeg vet ikke om det er noen andre E46 karosseri med den fargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 22, 2014 Share Skrevet April 22, 2014 Ja flott denne med fin farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindretm Skrevet April 22, 2014 Share Skrevet April 22, 2014 Fin bil,liker den blå fargen der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S0lheim Skrevet April 23, 2014 Forfatter Share Skrevet April 23, 2014 Jeg spår katastrofe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S0lheim Skrevet April 24, 2014 Forfatter Share Skrevet April 24, 2014 Fikk tak i noe plasti dip/gummi maling igår, må ha vært full i gjerningsøyeblikket da jeg fant på at det måtte bli kult med orange Heldigvis fikk jeg tak i en mørk grå også, enkelte påstår at det var unødvendig å maskere da det "bare" var å ta bort det man ikke ville ha når man var ferdig, personlig syns jeg det var nå herk å pelle av den orange fargen Vasket felgene ren med aceton og la 6 strøk på med ca 10min mellomrom Resultat på bilen Ris/Ros? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå