Robin L Skrevet April 26, 2014 Share Skrevet April 26, 2014 en ting til, vent til lampa på gps-modulen slukker før du kobler av batteri osv. den kan få ett sjokk om den mister strømmen mens den går. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Parts24 Skrevet April 26, 2014 Share Skrevet April 26, 2014 Ta ut sikringene til radio og navi - vent 15 minutter å sett de inn igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim2104 Skrevet April 26, 2014 Forfatter Share Skrevet April 26, 2014 Har ikke helt greiene på dette her, vegg tv modulen? Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet April 26, 2014 Share Skrevet April 26, 2014 Mente nok koble vekk tv modulen. Tv modulen er den blanke du ser litt av helt til venstre her på bildet. Ta den blå kontakten ut av tv modul og sett den inn i den blå på navigasjonsleseren. Den blå som står i navigasjonen tar du ut og lar den ligge løst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 26, 2014 Share Skrevet April 26, 2014 Husk at det ikke er alle biler som har tv-modul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim2104 Skrevet April 26, 2014 Forfatter Share Skrevet April 26, 2014 Tror ikke jeg har tv modul, eneste jeg kan se er er GPS computern og cd vekslen og en liten svart boks oppi hjørne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim2104 Skrevet April 26, 2014 Forfatter Share Skrevet April 26, 2014 Er en e46 2002 mod 320D touning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet April 26, 2014 Share Skrevet April 26, 2014 Nå vet ikke jeg hvordan det er på e46, men på e39 touring ligger tv modulen under gulvet, må av med den forreste plata baki. Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 26, 2014 Share Skrevet April 26, 2014 På e46 coupé ligger den ihverfall under navicomputeren, tror det er likt på de andre karosseriene også. Et tips er jo å sjekke utsytrslisten om man har TV-funksjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim2104 Skrevet April 27, 2014 Forfatter Share Skrevet April 27, 2014 Tatt ut sikkringen og lot den være ute en time funker fortsatt ikke, er det lurt å kjøre en diagnodetest eller er det bare sløsing av penger? Kan det være at den GPS computern ødelagt? Didplayet blir litt sånn hvit svart at den vil på men kommer ikke bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 27, 2014 Share Skrevet April 27, 2014 Sjekk ledninger og kontakter, spesielt de som er teipet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim2104 Skrevet April 27, 2014 Forfatter Share Skrevet April 27, 2014 Så er bare bortkasta penger å ta den på verksted og ta diagnose test? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim2104 Skrevet April 27, 2014 Forfatter Share Skrevet April 27, 2014 Sånn er den i rommet og sånn er displayet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim2104 Skrevet April 27, 2014 Forfatter Share Skrevet April 27, 2014 De ledningene fant jeg løst og passer ikke til noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet April 27, 2014 Share Skrevet April 27, 2014 De løse ledningene ser ut til og kunne være til noe telefongreier.. Det der er vel mk3 navi, siden det ikke står dvd midt på? ☺ Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå