Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 3 weeks later...
Skrevet

Da er bilen lagt ut til salgs, på facebook også legger jeg den ut her og på bimmeren! :) hvis noen er interisert hyl ut! :P

Skrevet (endret)

Har bare få dager igjen i Kirkenes. Så er mye pakking og vasking, så jeg og frua måtte ha oss en puste pause. Så vi kjørte en liten tur med bilen :) vi kjørte litt forbi flyplassen og fant en liten stikk vei, så vi kjørte inn der! Og to bilder måtte til ^^ b18928be69b9e2bb9b482193ae54fffc.jpg08e783085ff7da155bdd907893a8ee63.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Endret av Freakshow
  • 4 months later...
Skrevet (endret)

en stund siden jeg har oppdatert noe her! :P

bilen er forsatt ikke solgt, den er vel blitt daylie driver for min del! :P skulle gjøre noe så kjapt som å bytte til coilovers på bilen i går. det er jo vanligvis et par timers jobb om ikke mye mindre? :P

men neida! trur dere faen ikke boltene på spindelen knakk? joda! selvfølgelig gjorde den det! så begynte og borre men det var jo ikke bare bare. så prøvde å ta andre sia! og denne gang med mye varme og slag! selvfølgelig knakk jo andre sia også -_- såeeeeh! ja, fikk pella av spindlene på passasjer siden alt gikk knirkefritt! :P

også skulle jeg gjøre det samme på fører siden. der sitter jo selvfølgelig bærerarma fast i spindelen! så får gå løs med varme og slegge i morgen! >.<

så dere får ønske meg lykke til -_-

det skal også sies at jeg trur faen ikke det har vært bytta dempere eller fjærer på denne bilen på MANGE år! :P alt er jo ihjælfesta te helvette -_- så blir spennende og skal bytte bak! håper for guds skyld jeg ikke får samme problemet der -_-

8c02b2457a0843fbc663b1f0361daaf0.jpg

Tenkte jeg fikk slenge opp et bilde jeg tok forje søndag sånn at det ikke blir helt bildefritt her! :P

Endret av Freakshow
Skrevet

Litt bilder av dagens jobb, skulle ha av bærekula på fører siden, men denne ville jo selvfølgelig ikke av!

Så måtte ta av hele bærearmen. Og mansjetten på ytrebærekula. Så må bytte ut hele armen igjen! Noe jeg gjorde i vinter :(

Men men!

6fa5cabe49ffe1b986ec08c244710630.jpg

Og sånn så det ut etter borringa, selv om det ikke hjalp en dritt -.-

7383c15bc1926bbb105d5b1b1fc3ac0a.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Skrevet (endret)

Huff..

yeah -_- for å si det sånn! så bir ikke det bak byttet før neste helg xD

Endret av Freakshow
Skrevet

Hahaha :P Skal ikke alltid være lett! 

nei tydeligvis ikke :P

jeg har tydeligvis gjort noe helt jævlig siden karma biter meg i ræva denne helga! :P

Skrevet

haha nei ikke egentlig :P

veldig morsomt når en ting som tar 1 time tar 3 dager :P

Kan ikke si jeg ser frem til å eventuelt montere senkesett på en 21 år gammel BMW, når du med mye nyere bil sliter... :P Hjelper ikke så mye at jeg aldri har skrudd på BMW før :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...