Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal montere coliivers på min i dag, så jeg kan si deg hvordan den det blir å kjøre ;) hvis du vil vite :)

Hvordan sett kjøpte du da?? 

Skrevet

Nydelig E39 :D Dæven så flott den var, og den får fin pleie av deg :D Følger med videre!

Takk for det... joda prøver jo og ta vare på det man har.

Skrevet

Hvordan sett kjøpte du da?? 

Kjøpte Supersport sitt, forvent mange timer arbeid begynte kl 12 i dag og er snart ferdig nå  8-[ gud ting sitter fast etter 15 år på norske veier  :whut:

Skrevet

Skal være rett frem å sette på coilovere. Hvertfall om du har touring og nivårgulering.

Jeg hadde supersport på en touring, og kw v.2 på den siste. Ikke tvil om at kw var en annen verden. Ganske lik å kjøre som da den hadde sportsunderstellet, bare lavere. supersport var stivere, men helt greit.

• 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
Skrevet (endret)

Ja kliss ny. Digg når det står årstall 2015 på den ja.

Fikk en fin pris av en i Tromsø.
Koster vel rundt 10k kanskje og et par tusen for telestart T100 ?

Endret av Hefner
Skrevet

Takk for det Heggem, hva skal du med slike da? Du har jo plenty med andre hjul vel? ;-)

Ikke så veldig mange 8 og 9" og få tak i av disse. De fleste er 8 rundt om.

Digg og kjøre på vøttø selv om det ikke ser helt rått ut :-)

Skrevet

Fikk tak i gjennom en hyggelig kar inne her. Orginale vinterfelger fra hans orginale 01 M5, så de er 8 og 9.

Må jo ha vinterhjul på touringen min. Har faktisk bare et sett hjul pr bil. Så er ikke overflod med felger her lenger.

Skrevet

Hentet mine selv på en svensketur. Helt strøkene ga 2800 nok for dem med knall dekk.

Helt grei pris det vil jeg tro?

Hiver nok vintergummien på dem etterhvert tenkee jeg. Har et sett til med 8" hele veien, men de er ikke strøkene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...