Hefner Skrevet Juli 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2015 Skal montere coliivers på min i dag, så jeg kan si deg hvordan den det blir å kjøre hvis du vil vite Hvordan sett kjøpte du da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juli 5, 2015 Share Skrevet Juli 5, 2015 Nydelig E39 Dæven så flott den var, og den får fin pleie av deg Følger med videre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Juli 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2015 Nydelig E39 Dæven så flott den var, og den får fin pleie av deg Følger med videre! Takk for det... joda prøver jo og ta vare på det man har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margeir Skrevet Juli 5, 2015 Share Skrevet Juli 5, 2015 Hvordan sett kjøpte du da?? Kjøpte Supersport sitt, forvent mange timer arbeid begynte kl 12 i dag og er snart ferdig nå gud ting sitter fast etter 15 år på norske veier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juli 5, 2015 Share Skrevet Juli 5, 2015 Skal være rett frem å sette på coilovere. Hvertfall om du har touring og nivårgulering. Jeg hadde supersport på en touring, og kw v.2 på den siste. Ikke tvil om at kw var en annen verden. Ganske lik å kjøre som da den hadde sportsunderstellet, bare lavere. supersport var stivere, men helt greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet August 1, 2015 Forfatter Share Skrevet August 1, 2015 (endret) Tok og blendet egr ventilen i dag. Hadde ventet meg mye mere sot en detta? Endret August 1, 2015 av Hefner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet August 14, 2015 Forfatter Share Skrevet August 14, 2015 Webastoen min kan jeg ikke stole på så fikk kjøpt nytt opplegg til en veldig grei pris så får vel få montert dette en dag vel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 15, 2015 Share Skrevet August 15, 2015 kliss ny webasto? den kan ikke ha vært billig? >.< Hefner reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet August 16, 2015 Forfatter Share Skrevet August 16, 2015 (endret) Ja kliss ny. Digg når det står årstall 2015 på den ja.Fikk en fin pris av en i Tromsø.Koster vel rundt 10k kanskje og et par tusen for telestart T100 ? Endret August 16, 2015 av Hefner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 16, 2015 Share Skrevet August 16, 2015 Såpas ja! Ja men er jo greit at den er bytta! Da veit du den holder en stund ^^ Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet August 17, 2015 Forfatter Share Skrevet August 17, 2015 (endret) Morgen bilde Endret August 17, 2015 av Hefner tobiasw reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet August 17, 2015 Share Skrevet August 17, 2015 Lekker bil. Fikk skaffet meg et sett style 66 selv jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet August 17, 2015 Forfatter Share Skrevet August 17, 2015 Takk for det Heggem, hva skal du med slike da? Du har jo plenty med andre hjul vel? Ikke så veldig mange 8 og 9" og få tak i av disse. De fleste er 8 rundt om. Digg og kjøre på vøttø selv om det ikke ser helt rått ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet August 17, 2015 Share Skrevet August 17, 2015 Fikk tak i gjennom en hyggelig kar inne her. Orginale vinterfelger fra hans orginale 01 M5, så de er 8 og 9. Må jo ha vinterhjul på touringen min. Har faktisk bare et sett hjul pr bil. Så er ikke overflod med felger her lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet August 17, 2015 Forfatter Share Skrevet August 17, 2015 Hentet mine selv på en svensketur. Helt strøkene ga 2800 nok for dem med knall dekk. Helt grei pris det vil jeg tro? Hiver nok vintergummien på dem etterhvert tenkee jeg. Har et sett til med 8" hele veien, men de er ikke strøkene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå