williamwiers Skrevet Oktober 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2015 ellers har eg planer om svart taktrekk, a, b og c stolper, bygge en basskasse i bagasjerommet(vil ha mest mulig plass baki, kom med forslag) og skal på eu-godkjenning i november Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Oktober 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2015 Bra det skjer noe i hvertfall ja, må få den ferdig til våren glømte å nevne at eg monterte shortshift og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Oktober 12, 2015 Share Skrevet Oktober 12, 2015 ja, må få den ferdig til våren [emoji14] glømte å nevne at eg monterte shortshift og Hehe ja Ka kjører du om vinteren då? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Oktober 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2015 Hehe ja Ka kjører du om vinteren då? ford fiesta (2000mod) knall RØD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Oktober 12, 2015 Share Skrevet Oktober 12, 2015 ford fiesta (2000mod) knall RØD Haha [emoji38] Skiller deg ut i trafikken du då [emoji14] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Oktober 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2015 Haha [emoji38] Skiller deg ut i trafikken du då [emoji14] hehe, ja håper på å bytte den ut med noe litt bedre, fusker helt fælt.. går såvidt på tomgang(dauer heletiden i kryss, rundkjøringer, osv) og fusker med tung belastning... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Oktober 12, 2015 Share Skrevet Oktober 12, 2015 hehe, ja håper på å bytte den ut med noe litt bedre, fusker helt fælt.. går såvidt på tomgang(dauer heletiden i kryss, rundkjøringer, osv) og fusker med tung belastning...Bra kvalitet på de der Fordene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Oktober 18, 2015 Share Skrevet Oktober 18, 2015 fix og reparer dagelig = FORD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet November 9, 2015 Forfatter Share Skrevet November 9, 2015 (endret) Bilen er då satt til vinterlagring i det eg knakk boltene til stikkakslingen på høyre side, då blir det gjort litt mer med bilen i vinter Planene eg håper å få gjennomført:-bygge sub baki som ikke tar mye av bagasjeplassen-koble alle høytalerene på egen forsterker-koblet opp til setevarmere i framstolene, noen her som har gjort det før? har funnet en god DIY på nettet, men tar gjerne imot tips!-eu godkjenning 27/11-smalere dekk framme(215/40>195/40) med 10mm spacer-litt lavere framme og bak-ny frontfanger-sort taktrekk og a, b og c stolpe-nye panser dempere (tok plutselig kvelden)-har motor og felgplanene klar men økonomien sier noe annet... kom gjerne med felgtips selvom eg er ganske bestemt på hvilke eg vil ha.-hattehylle med solgardin2 bilder og så det ikke bare blir tekst her inne Endret November 9, 2015 av WilliamW BjornarHS og Daniel. reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 9, 2015 Share Skrevet November 9, 2015 Fine planer det williamwiers reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patrikskauen Skrevet November 9, 2015 Share Skrevet November 9, 2015 Pen bil detta! Slår aldri feil med en E36 coupe med god stuk Sent from my iPhone using Tapatalk williamwiers reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
santho96 Skrevet November 10, 2015 Share Skrevet November 10, 2015 Fine planer dette! Har de stikkakslingsboltene du trenger! Hvilke motor ser du for deg å ha oppi bilen om økonomien strekker til ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet November 10, 2015 Forfatter Share Skrevet November 10, 2015 Fine planer dette! Har de stikkakslingsboltene du trenger! Hvilke motor ser du for deg å ha oppi bilen om økonomien strekker til ? Takk Kan sende deg en pm om de boltene Skal eg først bytte motor blir det s50b32, og godkjenner visst eg bytter santho96 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 10, 2015 Share Skrevet November 10, 2015 Høres ut som bra planer! Håper jeg får sett den neste sesong Noe spesielt "budsjett" du har på felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet November 10, 2015 Forfatter Share Skrevet November 10, 2015 (endret) Høres ut som bra planer! Håper jeg får sett den neste sesong Noe spesielt "budsjett" du har på felger? Får nok sikkert sett den neste sesong ja Hovedsaklig er det motor som er prio før felger, men finner eg noe eg bare måå ha så kanskje eg kjøper de først så egentlig for meg rundt 15k+- for felger(uten dekk), og då blir det ikke noe replica, men skikkelige 3-delte! Endret November 10, 2015 av WilliamW thomaleo reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå