Gå til innhold

William's Bmw e36 Coupe


Anbefalte innlegg

Ville virkelig revurdert GSP sine topplager, det er dårlige greier. Uniballen er ALT for hardt, dem kan egentlig ikke kalles lager i det hele tatt, er mere som foringer. Noe som fungerer veldig dårlig mtp svinging, første settet så vrei jeg eine fjæra ut av fjærskåla.

 

Reklamerte, fikk nye. Litt bedre, fjæra holdt seg på plass men dem er faktisk så treige at dem påvirka selvopprettinga. Styringa var også merkbart seigere, så jeg bytta tilbake til originale til 120 kroner fra Koed. Har også lest flere steder på bimmers at folk har dårlige erfaringer med GSP sine.

 

Ville heller sett på Ground Performance eller liknende.

Endret av HSD
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville virkelig revurdert GSP sine topplager, det er dårlige greier. Uniballen er ALT for hardt, dem kan egentlig ikke kalles lager i det hele tatt, er mere som foringer. Noe som fungerer veldig dårlig mtp svinging, første settet så vrei jeg eine fjæra ut av fjærskåla.

Reklamerte, fikk nye. Litt bedre, fjæra holdt seg på plass men dem er faktisk så treige at dem påvirka selvopprettinga. Styringa var også merkbart seigere, så jeg bytta tilbake til originale til 120 kroner fra Koed. Har også lest flere steder på bimmers at folk har dårlige erfaringer med GSP sine.

Ville heller sett på Ground Performance eller liknende.

Takk for at du deler erfaring! Har en fetter som har gsp på sin e36 med coilovers og har ikke hatt noen problem, men får se litt på disse ground performance :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke ground performance selv bare så det er sakt, men jeg har hørt bare godt om dem.

 

Annen ting som sikkert er dealbreaker for deg mtp GSP er at de er beregna for vanlige fjærer, ikke coilovers. Fleste camber plates er helt flate, men GSP sine bygger ned rundt 30mm, noe som betyr at du får 30mm høyere bil. :) Skal du LAVT må du til med helt flate al.a Ksport eller ground performance.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke ground performance selv bare så det er sakt, men jeg har hørt bare godt om dem.

 

Annen ting som sikkert er dealbreaker for deg mtp GSP er at de er beregna for vanlige fjærer, ikke coilovers. Fleste camber plates er helt flate, men GSP sine bygger ned rundt 30mm, noe som betyr at du får 30mm høyere bil. :) Skal du LAVT må du til med helt flate al.a Ksport eller ground performance.

de cambertoppene eg har no bygger ca 2,5cm og kan fortsatt justere ned ca 4 cm på coiloversene framme :) men har god tid til å bestemme meg for topplagre då de ikke er første prioritet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...