Gå til innhold

William's Bmw e36 Coupe


Anbefalte innlegg

Felga egentlig for breie med for lavt ET bak så du må kjøre mye camber?

Felger er ikke for brei, men litt lav et til å kjøre med flush felgkant og hjulbue uten mye camber, kan kjøre mindre camber og heller ha litt poke :)

Har noen cm klaring til støtdemper.

Endret av WilliamW
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoho, den spissingen er ille! Mulig kameralinsen gjør det ekstra ille. :P

 

Dag på Er-An sa til meg at jeg kan sikte yttersiden av bakhjulet mot yttersiden av forhjulet så ville spissingen bli noe lunde riktig. Gjorde dette sist og da var det veldig lite justering som skulle til for å få det riktig 4-hjulskontrollen. Så slipper du å slite ut dekk i mellomtiden. Bilen må selvfølgelig stå i kjørehøyde når du justerer, men regner med du skjønte det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoho, den spissingen er ille! Mulig kameralinsen gjør det ekstra ille. :P

Dag på Er-An sa til meg at jeg kan sikte yttersiden av bakhjulet mot yttersiden av forhjulet så ville spissingen bli noe lunde riktig. Gjorde dette sist og da var det veldig lite justering som skulle til for å få det riktig 4-hjulskontrollen. Så slipper du å slite ut dekk i mellomtiden. Bilen må selvfølgelig stå i kjørehøyde når du justerer, men regner med du skjønte det.

Hehe, men husker faktisk ikke om rattet står beint :P skal ikke kjøres annet enn inn og ut av garasjen før hjulstilling er tatt!

Stillte styrestagene i lik lengde som de gamle sånn at de ikke var helt på tryne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...