E.C. Skrevet Desember 8, 2015 Skrevet Desember 8, 2015 Felga egentlig for breie med for lavt ET bak så du må kjøre mye camber?
williamwiers Skrevet Desember 8, 2015 Forfatter Skrevet Desember 8, 2015 (endret) Felga egentlig for breie med for lavt ET bak så du må kjøre mye camber?Felger er ikke for brei, men litt lav et til å kjøre med flush felgkant og hjulbue uten mye camber, kan kjøre mindre camber og heller ha litt poke Har noen cm klaring til støtdemper. Endret Desember 8, 2015 av WilliamW
williamwiers Skrevet Desember 10, 2015 Forfatter Skrevet Desember 10, 2015 Då var bærearmer og styrestag montert 25mm spacere blir prøvemontert i morgen.
williamthomas Skrevet Desember 10, 2015 Skrevet Desember 10, 2015 Ble bra det der Bytta bare bærearmene og ikke styrestagene tidligere i år. Angrer greit på at jeg ikke tok styrestagene da disse er veldig slitt...
williamwiers Skrevet Desember 10, 2015 Forfatter Skrevet Desember 10, 2015 Ble bra det der Bytta bare bærearmene og ikke styrestagene tidligere i år. Angrer greit på at jeg ikke tok styrestagene da disse er veldig slitt... Ja, like greit å ta det samtidig, hjulstilling må den ha uansett og de gamle var rusta fast
williamwiers Skrevet Desember 12, 2015 Forfatter Skrevet Desember 12, 2015 Dagen idag har gått på å rydde garasjen godt å få det og gjort! Men fikk prøvd på 25mm spacer etterpå. Spissingen er i pissevinkel, men hjulstilling blir sikkert tatt samtidig med eu
Frode D Skrevet Desember 12, 2015 Skrevet Desember 12, 2015 Hoho, den spissingen er ille! Mulig kameralinsen gjør det ekstra ille. Dag på Er-An sa til meg at jeg kan sikte yttersiden av bakhjulet mot yttersiden av forhjulet så ville spissingen bli noe lunde riktig. Gjorde dette sist og da var det veldig lite justering som skulle til for å få det riktig 4-hjulskontrollen. Så slipper du å slite ut dekk i mellomtiden. Bilen må selvfølgelig stå i kjørehøyde når du justerer, men regner med du skjønte det.
williamwiers Skrevet Desember 12, 2015 Forfatter Skrevet Desember 12, 2015 Hoho, den spissingen er ille! Mulig kameralinsen gjør det ekstra ille. Dag på Er-An sa til meg at jeg kan sikte yttersiden av bakhjulet mot yttersiden av forhjulet så ville spissingen bli noe lunde riktig. Gjorde dette sist og da var det veldig lite justering som skulle til for å få det riktig 4-hjulskontrollen. Så slipper du å slite ut dekk i mellomtiden. Bilen må selvfølgelig stå i kjørehøyde når du justerer, men regner med du skjønte det. Hehe, men husker faktisk ikke om rattet står beint skal ikke kjøres annet enn inn og ut av garasjen før hjulstilling er tatt! Stillte styrestagene i lik lengde som de gamle sånn at de ikke var helt på tryne.
williamwiers Skrevet Desember 12, 2015 Forfatter Skrevet Desember 12, 2015 MarcusSteffensen og Chris11slett reagerte på dette 2
williamwiers Skrevet Desember 15, 2015 Forfatter Skrevet Desember 15, 2015 Dekkene kom idag, og tidelig ferdig pga eksamen så då var der rett på uno x å legge om Skal justeres ned litt framme, men var så kaldt idag at eg sa meg fornøyd med kun å få på hjulene Daniel., HenrikSolberg og santho96 reagerte på dette 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå