BjornarHS Skrevet Juni 16, 2017 Share Skrevet Juni 16, 2017 Blir svært bra den her nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet Juni 16, 2017 Share Skrevet Juni 16, 2017 Rå bil William!! Gleder meg til å se den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Juni 17, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2017 5 timer siden, Maggi93 skrev: Er det BBS RS jeg ser der?😎 Stemmer det men hverken mine eller 17" 😭 Leverte til glassblåsing for min fetter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Juni 17, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2017 (endret) Dobbelpost. Endret Juni 17, 2017 av williamwiers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Juni 17, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2017 3 timer siden, BjornarHS skrev: Blir svært bra den her nå! 😁😁 satser på det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Juni 17, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2017 2 timer siden, turbojugen skrev: Rå bil William!! Gleder meg til å se den Takker😁 Håper på å kjøre denne til e30meet, men begynner å bli dårlig tid.. Du skal vell med e46'n? 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet Juni 17, 2017 Share Skrevet Juni 17, 2017 6 timer siden, williamwiers skrev: Takker😁 Håper på å kjøre denne til e30meet, men begynner å bli dårlig tid.. Du skal vell med e46'n? 😎 Kommer med m3'n ja😎 williamwiers reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Juli 10, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2017 Siden bilen ikke blir ferdig til e30meet, så måtte eg handle noe for å trøste meg litt s50b32 med 6trinns kasse var og på gatebil i helgen, mye flott å se på! Blant annet @Henrik416 sin e36😁 Bendik Kjellevold, Maggi93, BjornarHS og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juli 10, 2017 Share Skrevet Juli 10, 2017 Det var da litt av en trøstepinne du måtte ha :). Men det blir saker. Rett look og rett motor :). Synd du ikke får den klar ,for denne hadde jo vært gøy å sett live .:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik416 Skrevet Juli 10, 2017 Share Skrevet Juli 10, 2017 den bilen din blir bare råere og råere gledes til å se den ferdig med S50 motor williamwiers reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Juli 11, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2017 15 timer siden, sveigis skrev: Det var da litt av en trøstepinne du måtte ha :). Men det blir saker. Rett look og rett motor :). Synd du ikke får den klar ,for denne hadde jo vært gøy å sett live .:) Hehe ja, litt surt at den ikke blir ferdig men får brukt den litt i sommer ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Juli 11, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2017 13 timer siden, Henrik416 skrev: den bilen din blir bare råere og råere gledes til å se den ferdig med S50 motor blir nok å sette s50'n nedi til vinteren Maggi93 og Henrik416 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Oktober 17, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2017 Skjer endlig litt her igjen etter en lang stille periode. Har vært litt deilig med helt avkobling fra bilskruing, men kjenner eg er rimelig klar for å begynne å montere sammen igjen e36’n Handlet noen lagringshjul og litt smådeler til s50 motoren. Kjøpte også ny bil, opel kadett C 1975mod med bare 34k km.. litt usikkert hva som er planen for den endå. Også ett lite teasebilde eg fikk på snap igår😁 Daniel. og BjornarHS reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Oktober 17, 2017 Share Skrevet Oktober 17, 2017 Blir spennendes å se! Mulig du har skrevet noe om det, men blir det full ombygging og godkjenning til M3? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Oktober 17, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2017 2 timer siden, BjornarHS skrev: Blir spennendes å se! Mulig du har skrevet noe om det, men blir det full ombygging og godkjenning til M3? Det er planen med tiden ihvertfall, men før det skal bilen bli brukt og nytes neste sesong BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå