Alpejohn Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 Stemmer K-E! Mener bestemt jeg har betalt rundt 200 selv for små ledningsstumper og klips osv. Det er ille, og ikke rart gs blir mye billigere på mye rart kun pga dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 Se der ja, jeg må tydeligvis ha regnet feil i går. Er enig i at dette er hinsides, men det er som regel fortsatt billigere enn GS for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 Skriver engang til jeg.. Om man prater med koed får man mye billigere frakt om det er snakk om smådeler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 15, 2014 Share Skrevet Mai 15, 2014 Nei, 169,- er ikke inkl. moms. Moms blir kun regnet ut fra vareverdien. Litt merkelig at prisen varierer mellom den nye og gamle siden. Om man skal kjøpe noe uoriginalt eller brukt må man jo bruke den gamle siden. Kan vel bruke nye siden. Om man fonner det man skal på gammle sia. Noterer delenr og legger det i kurven på nye koed? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 15, 2014 Share Skrevet Mai 15, 2014 Nei, det går ikke, "www"-delenummer som Koed brukte på den gamle siden fungerer ikke på den nye. Jeg synes forøvrig at det er ganske merkelig at når de endelig har fått en ny side etter så mange år, så er den såpass dårlig og lite gjennomtenkt. Virker som alt ble kastet sammen i hastverk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Mai 15, 2014 Share Skrevet Mai 15, 2014 Enig, er et makkverk hele siden syns jeg.. Og så tar det lang tid og laste pris på alle varer i listen, og jeg har da ikke så tregt internett (18mbps)..Nei, den gamle er mye bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå