Fekzen Skrevet Mai 8, 2014 Share Skrevet Mai 8, 2014 Hallå hallå, Lyckas inte få tag i han så alla tips på var han håller hus mottages tacksamt via PM. Med vänlig hälsning//A.Fekzen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Mai 8, 2014 Share Skrevet Mai 8, 2014 Da har du ikke prøvd hardt med letinga di! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fekzen Skrevet Mai 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2014 Jag försöker jaga han utan att få svar, så om någon känner han - skicka mig gärna PM så vi kan få lite ordning på saker... Mvh A. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Mai 9, 2014 Share Skrevet Mai 9, 2014 Prøvd og ringe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merrushe Skrevet Mai 9, 2014 Share Skrevet Mai 9, 2014 Balltre og Volvo 240 på døra pleier funke:p Skårholen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 9, 2014 Share Skrevet Mai 9, 2014 Balltre og Volvo 240 på døra pleier funke:p Balltre og sort E38 funker bedre tror jeg... Diiesel, APedersen og hermanoo90 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merrushe Skrevet Mai 9, 2014 Share Skrevet Mai 9, 2014 Alle vet at med en E38 tror jeg det heller blir maskinpistol... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 9, 2014 Share Skrevet Mai 9, 2014 hvorfor skal du ha tak i han? send meg pm... jeg finner alt og alle...selv med hemmelig adresse/tlf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 9, 2014 Share Skrevet Mai 9, 2014 hvorfor skal du ha tak i han? send meg pm... jeg finner alt og alle...selv med hemmelig adresse/tlf Her kommer tøffe-tøff liksom... thomascr, Dirty, Merrushe og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merrushe Skrevet Mai 9, 2014 Share Skrevet Mai 9, 2014 I det minste blir ikke gjerningsmannen vanskelig å finne… "vedkommende forsvant i en troika-foliert mercedes stasjonsvogn"... Fredrik, Fredrik 90, M|Fjeld og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 9, 2014 Share Skrevet Mai 9, 2014 I det minste blir ikke gjerningsmannen vanskelig å finne… "vedkommende forsvant i en troika-foliert mercedes stasjonsvogn"... hahaha har ingen planer om å møte opp hos denne rudi! Men jeg finner all kontaktinfo på vedkommende så man faktisk får tak i han Og til slike "Oppdrag" har man alltid en hvit varebil tilgjengelig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 9, 2014 Share Skrevet Mai 9, 2014 Her kommer tøffe-tøff liksom... trodde du var bedre enn som så til å komme med slike barnslige kommentarer... er ikke snakk om å være tøffetøff... er snakk om å faktisk finne vedkommende som "gjemmer seg" grunnet økonomisk mislighold... hermanoo90 og M|Fjeld reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merrushe Skrevet Mai 9, 2014 Share Skrevet Mai 9, 2014 Og til slike "Oppdrag" har man alltid en hvit varebil tilgjengelig... Blitt mange av de eller? Visste ikke at vi hadde The transporter på forumet Fredrik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 9, 2014 Share Skrevet Mai 9, 2014 Jeg frakter aldri noe...bare leverer beskjeder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 10, 2014 Share Skrevet Mai 10, 2014 trodde du var bedre enn som så til å komme med slike barnslige kommentarer... er ikke snakk om å være tøffetøff... er snakk om å faktisk finne vedkommende som "gjemmer seg" grunnet økonomisk mislighold... Poenget er at alle kan finne alle i dagens samfunn. Det hører faktisk til unntakene at man ikke kan spore opp en person ved hjelp av internett og/eller offentlige registre. Det jeg anfekter er måten du ved å spille tøff med slike kommentarer forsøker å sette deg selv i sentrum av begivenhetene her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå