Hauerik Skrevet April 6, 2015 Share Skrevet April 6, 2015 Jeg har også hatt H&R monotube på min e90, syntes ikke at bilen ble noe stivere enn m-sport understellet som var på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 6, 2015 Share Skrevet April 6, 2015 Jeg har også hatt H&R monotube på min e90, syntes ikke at bilen ble noe stivere enn m-sport understellet som var på. gjør det noe da? til vanlig vei kjøring tenker jeg på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauerik Skrevet April 6, 2015 Share Skrevet April 6, 2015 Nå svarte jeg vel UFC, som lurte på nettopp dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinBa Skrevet April 6, 2015 Forfatter Share Skrevet April 6, 2015 Fornøyd ned rupes maskinen? Kjempe maskin, brukt den på ett par biler nå, men lønner seg å ha lhr15 bakplate da 21 bakplaten kan bli litt stor. var så fornøyd at jeg kjøpte en Rupes Mini også Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinBa Skrevet April 6, 2015 Forfatter Share Skrevet April 6, 2015 Så bra. Da slipper jeg det også regner jeg med Men synes du bilen ble litt stivere? Syntes bilen ble noe stivere, men mest merker jeg når jeg tar svinger brått. Krenger nå mye mindre enn før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet April 6, 2015 Share Skrevet April 6, 2015 Okei Gleder meg til å få montert dette på! MartinBa og Freakshow reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinBa Skrevet April 23, 2015 Forfatter Share Skrevet April 23, 2015 (endret) litt smått som har blitt gjort i det siste ellers har man rukket å handle seg felger. Disse skal på lakkering nå snart, gleder meg til å få de på Endret April 23, 2015 av MartinBa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndeRsen94 Skrevet April 25, 2015 Share Skrevet April 25, 2015 Kjempe fin bil du har martin Vil du fortelle hvordan felger du har handlet deg ? eller må vi vente og se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinBa Skrevet April 26, 2015 Forfatter Share Skrevet April 26, 2015 Kjempe fin bil du har martin Vil du fortelle hvordan felger du har handlet deg ? eller må vi vente og se Takker Felgene ble levert til lakkering på lørdag, så jeg håper å få de på bil innen neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinBa Skrevet Mai 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2015 (endret) Da har endelig felgene kommet på bilen! Felg valget falt på style 95 da jeg liker utformingen av disse. Felgspecs: Foran: 9x19 ET24 Bak: 10x19 ET24 Dekk valget ble Falken Azenis FK453XL 225/35/19 på felgene foran og 245/30/19 bak. Tok lengere tid med lakkering av disse en jeg trodde. Satt på dekkene samme dagen disse kom tilbake, etter det ble felgene forseglet med Gtechniq c5 wheel armour gleder meg til å se hvor effektivt dette skal fungere. Er meget fornøyd med bilen nå, men må justeres litt ned bak. Har også kjøpt nytt kamera Samsung NX300M, så da fikk man testet det også Hva syntes dere? Endret Mai 10, 2015 av MartinBa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 10, 2015 Share Skrevet Mai 10, 2015 det så ufattelig bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 10, 2015 Share Skrevet Mai 10, 2015 Ble dritbra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinBa Skrevet Mai 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2015 det så ufattelig bra ut! Takker, syntes selv det ble stilig Ble dritbra! Takker hyggelig med tilbakemeldinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 11, 2015 Share Skrevet Mai 11, 2015 Så virkelig bra ut med de nye felgene Fin høyde på senken også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mai 11, 2015 Share Skrevet Mai 11, 2015 Perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå