BMWE39turbo Skrevet Mai 31, 2014 Share Skrevet Mai 31, 2014 Har en e39 535ia (99mod) som eg automat, er er veldig imot automat og syns de er helt forferdelig å kjøre med, rett og slett. Så har tenkt å få bilen ombygd til manuell i sommer, problemet er at eg ikkje har lyst, tid eller plass å stå for å fikse dette sjøl. Så er det noken som veit om firmaer som driv med slike ombygninger? Enten der i Norge, sverige eller tyskland?Setter pris på svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mai 31, 2014 Share Skrevet Mai 31, 2014 Lurer litt på det samme bare at det gjelder e36 m3 Savner automat på min e39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre92 Skrevet Mai 31, 2014 Share Skrevet Mai 31, 2014 hør med ssperformance, de kan sikkert gjøre det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Mai 31, 2014 Share Skrevet Mai 31, 2014 Skal du gjøre slikt på verksted er det nesten sånn at det lønner seg å bytte bil i stedet. Alt kan derimot gjøres dersom du betaler den rette summen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Juni 2, 2014 Share Skrevet Juni 2, 2014 yepp, verksted=heroin pris, lønner seg nok å få en med litt peiling til og ta på seg en slik jobb utover kveldens mørke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juni 2, 2014 Share Skrevet Juni 2, 2014 Ingen som har gjort noe slikt fhos verksted da? Foreks. I Tyskland? Er en del lettere og få solgt foreks. En m3 om man har papir på ombygging BMWE39turbo reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå